Msn’de Çevrimdışı Görünenleri Anlamanın Yolu

Öncelikle bilgisayarınızda plus livenin yüklü olması gerekiyor.

Plus Live’in belirlediğiniz kişi veya kişilerin yaptığı eylemlerden sizi haberdar etmek için olay bildirimleri hizmeti var.

plus/tercihler/özelleştir/olay bildirimleri

Gelen sayfaya ekle dioruz istediğimiz kişi yada kişileri seçip ileri dioruz.
Gelen sayfada oturum açtı yı seçip devam ediyoruz.
Ses ile bilgilendirmenin altındaki olay meydana geldiğinde ses çal kutucuğunu seçiyoruz.
Ve gözat (….) dan desteklenen uzantılara göre bi ses seçiyoruz ve ileri diyoruz.
Bu bilgilendirme hiçbir zaman sona ermeyecek işaretliyoruz

Bundan sonra kullanıcı ister çevrimdışı ister çevrimiçi oturum açsın belirlediğiniz ses çalacaktır.

Ses çaldığı halde oturum açma bilgisi gelmediyse çevrımdışı girmiştir.

Ona msj atarak şaşırtabilirsiniz

PLUS LİVE TR YAMASI(yapılması gerekenler içindeki txt de mevcut)

Programı İndir

NOT:Kendi pc nizde 2. bi oturumla denerseniz çalışmayacaktır.Lütfen bi arkadaşınızla deneyin!!

Kaynak: Ekdur.com

Msn’de Çevrimdışı Görünenleri Anlamanın Yolu” üzerine 38 yorum

  1. Özür dilerim ya bu hizmet tamam iyide, dostlarin arasini acmaya vesile olmaz mi?
    Mesela ben bazen cevirim disi gösteriyorum kendimi, bazen ruh halim kimseyle yazismayi kaldiracak durumda olmuyor.Ama bu demek degil ki ben onlari sevmiyorum. Onlarsiz olamadigim icin öyle yapiyorum, yoksa tamamen acmayabilirim de msn ´i degil mi???

  2. s.a anlatıldığı gibi yaptım.Arkadaşıma da dedim ama bir sorun var.Birisi çevrim dışı olarak oturum açıyor.Benim seçtiğim müzik çalıyor.Ama kim bu açan belli değil.Yada benmi beceremedim?Hani şöyle azıcık ucundan yarımcı olsanız :D

  3. arkadaşlar bunu bende uyguladım ama cevrimiçi olduğu zaman bana mesajı geliyor.Yani çevrimdışıyken görmüyorum çevrimiçi olduğu zaman … oturum cevrimdışı girmiştir diyor.

  4. ya bende ses fln gelmio anlamadım ve ses kutucuğu nerde ya bulamadımyoksa çok işime yarayacaktı üfff

  5. hı bide musabcan google a messengerliveplus yükle de sağköşede yükle der umarımçıkar

  6. ya benim msn plusım ingilizce türkçeye çewirebilir miyim? ingilizce olunca hiç bişe yapamıyorum:( yardımcı olur musunuz?

  7. ya ben dedgınız sekılde yaptım ama olmadı arkadas cevrımdsı gırdıgı halde muzık calmadı nıye yarımdcı olursanız sevınırım

  8. selamlar
    msn de beni silen birini ben msn de görebilirmiyim?bazen beni silen birini görüyorum msn de ama gizlilik kısmınna gidip baktığımda sil kısmı aktif görünüyor o kişinin

  9. arkadaşlar bakın orda kişileri seçerken hepsini değil sadece istediğiniz 1 kişiyi seçerseniz kimin çevrimdışı girdiğini anlayabilirsiniz..2 kişi seçerseniz ses çaldığında 2sinden biri çevrimdışı girmiş demektir.. bu nedenle yalnızca bir kişi seçmek bazı arkadaşların sorunlarının çözümü olacak sanırım..

  10. sayın nedjo -nc- nedjoO clan q3 katılıyorum paylaşım iinde teşşekürler
    plus’ın türkçe versiyonuda google aratığ bulabilrsiniz

  11. ya neden bır kısı secıorus fazla secemıorus ben bunada bı care bulmanızı rıca edıorum:) zahment olmazsa tabı:):):)

  12. birden fazla seçersin,hepsine farklı müzik verirsin.Fakat kime hangi müziği verdiğini unutma :)

  13. arkadaşlar dedığınız uygulama sadece çevrımıçı oturum açtığında oluyor ayrıntısına kadar uğraştım dedıklerınızı yaptım fakat çevrımiçi oturum açtığında ses çalıyor

  14. arkadaşlar bu uygulama sadece ç.içi girenleri gösterio. defalarca denedim ama ç.dışı girdiğinde göstermio. boşuna umutlanmayın

  15. evet çevrimdışı girince müzil çalmıyo bu bilgileri veren arkadaşlar lütfen insanları oyalamayın olmuyo çünkü:)

  16. herkese ayrı bi ses atarsanız karıştırmazsınız kimin çecrim dışı girdigini

Bir Cevap Yazın

