MSN Space’de kişisel arka plan

 

MSN Alanınızdaki yazılarınıza gireceğiniz HTML kodları ile istediğiniz resmi veya fotoğrafı arka plan görüntüsü olarak kullanabilirsiniz. Kullanmak istediğiniz bu resme ait linki http://www.imageshack.us/ sitesini kullanarak elde etmeniz gerekiyor. Bundan sonraki aşamada yapmanız gerekenler ise şöyle;

a) Öncelikle sayfanıza yazı yazdığınız “Blog” bölümüne gelin.

b) Bu adımdan sonra “Edit Blog Entry” sekmesinde (yazı yazdığınız bölümde) bulunan <HTML> tuşuna basarak aşağıdaki kodları girin. <pre></table></table><table background=”Arka Plan Görüntüsünün Linkini Buraya Yazın”><tr><td><div><table style=”display:none”></pre>

Bu noktada dikkat etmeniz nokta Arka Plan Görüntüsünün Linkini Buraya Yazın yazısının bulunduğu kısma, bu yazı yerine resminizin bulunduğu http:// ile başlayan linki girmeniz.

c) Bu aşamadan sonra sol alt köşede bulunan “Publish Entry” seçeneğine basarak işleminizi tamamlamış oluyorsunuz.

MSN Space’de kişisel arka plan” üzerine 32 yorum

  1. ya zazdığıy bilgiler için cok saol ama benım space turkce ve cevırısındede Edit Blog Entry yazısını bulamadım bana bı yardımcı olman mumkun mu? eger yardımcı olursan sewınırım

  2. Pipa’ya Açıklama : Bu yazılar İngilizceye göre yazıldığı için tabiki Türkçesiyle tam olarak uyuşmuyor.Edit Blog Entry yerine Ekle Olan yere tıklayacaksınız karşınıza yazı yazdığınız bölüm çıkacak oradan HTML olan yeri seçip işleminizi gerçekleştireceksiniz….Kolaygelsin…

  3. usta hepsini yaptımda bu Publish Entry ne oluyo nası arkaplan olacak bu. resım blog da kaldı.

  4. kardeş bu seferde senın dedıgın sıtede 10 tane htmle adresı gelıyo 2 taneside http ile balıo hangısını sececez alttakımı ustekını mı

  5. Resminizi İmageshack’tan upload ettiniz ise bir çok adres çıkar buradan
    ”Direct Link İmage” yazan yerin(en altta) yanındaki linki kopyalayacak ve
    üstte açıklamasını yaptığım yazıda ki html kodunda belirtilen yere yapıştırarak işlemi tamamlayabilirsiniz.Admin.

  6. gülmeyin ne olur çünkü ben daha spaceme arka plan resmi bile koyamadım…ve çevremdede bundan anlayan kimse yok…bana kim yardımcı olabilirki…….

  7. ya cok guzel bi spaces yaptim da arkadaslar su arka plan yazi ve istedigin resim i koyma konusunda bilgili bi arkadas varsa mail adresim orda eeklerse yardim icin konusmayaaa hazirim saolun

  8. Arkadaşlar herşey tamam da eklenen arka plan sadece ekli resmin altında görünüyo her resim eklerken bu kodları yazmamız mı gerekiyor? Birde ortalanmış resim sol başa gitti bi türlü düzelmiyor..
    emeğe saygı… teşekkürler

  9. arkadaşlar Bi türlü yapamadım
    spacese BLOG bölümüne yazınca Sadece Yazı eklemiş oluyor PUBLİSH ENTRY yani GİRDİYİ YAYIMLA deyince bişey değişmiyor

  10. yok yok bende bi salaklık var bi türlü becerip arkaplan kendime yapamadın neden biri yardım etsin her türlü şeyi denedim olmadıı

  11. arkadslar ben yaptım,burda terimler hep ingilizce oluyor,bazılarımız türkçe space kullanıyor.onun içinde ben ( help yani yardım ) yazan yere girdim ..lisan yazdım arama yerine ve butun dillerde yapabileceğimi gördüm.oradaki kodu alıp space adresimin yanına yapıştırdım ve istediğim dilde çözüm aramaya basladım sizlerde burdan dil problemini çözebilirsiniz

  12. konuyla alakalı mı bılmıyorum ama; alanıma sayac eklemek ıstıyorum, fakat turkce spaces de olmuyor sanırım. biliyorsanız izah edermisiniz?

  13. arkadaşım bun lar başıt bunlarda cözemedim tek olay arka planda ucuşan yada hareketli olna arka plan ların yazıları tamam bak kafanım basmadı tek noktayı anlatıyorum arka planı yaptım yazıları yazdım ok bide resim eklemek istedim oda tamam eklemeler de sorun yok sadece anlayamadım konu bakmış olduğum örneklerde resimlerin cerceveleri olmaması yani arka plan lara kuydukları resimlerde san ki arka plan la beraver kaynaşmış gibi durması bunu ben yaptım olmuyo resim üste sırtarıp kalıyo bu kunuda bana yardım edersen sana cok teşekkür ederim başarılarının devamını ve hayatın boyun ca mutluluklar dilerim

  14. BANAA HEMEN ,ARKA PLANA RESİM KOYMAYI BİLEN BİRİ ACİLL YARDIM ETSİN KÜTFEN ARKLAR…….!

    güney.berkan@hotmail.com

    seLin ..pLs x)

  15. yawww kafayı her an yemek üzereyim..Allah aşkına birisi çıkıp bana yardım etsin…Herşeyi yaptım tek şu arka plan yaww…İlk defa zaten spaces yapıyom:):)

Bir Cevap Yazın

