Sağlık Bakanlığı’na Gelen Komik Şikayetler

SEVGİLİ ZİYARETÇİLER!

BU YAZININ BAŞLIĞINDA DA BULUNDÜĞÜ ÜZERE SAĞLIK BAKANLIĞININ TELEFON HATTINA YÖNELEN KOMİK ŞİKAYETLER İÇERMEKTEYDİ.ANCAK VATANDAŞLARIMIZIN ÖYLE BÜYÜK DERTLERİ VARMIŞ Kİ ”KOMİK ŞİKAYETLER” ADI ALTINDAKİ YAZININ ALTINA BÜTÜN DERTLERİNİ YAZMAKTAN VAZGEÇMEDİLER. ŞUAN KOMİK ŞİKAYETLER KISMINI KALDIRDIM ANCAK BUNDAN SONRA VATANDAŞLARIN YORUMLARINI HER TÜRLÜ şİKAYETLERİNE CEVAP BULABİLECEKLERİ YER OLAN SAĞLIK BAKANLIĞI RESMİ SİTESİNE YAPMALARINI RİCA EDİYORUM.

MESUTWEB®

ARTIK BU SAYFAYA YAZILACAK OLAN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR!

Sağlık Bakanlığı’na Gelen Komik Şikayetler” üzerine 50 yorum

  1. Ben yeşil kartda yapılan usulsüzlükleri bildirmek istiyorum.muhtarların rüşvet karşılığında 5 katlı dairesi olan altında lüks otomobilişyle hastaneyi gelip muayene olan hastalar hakkında şikayetlerimi bildirmek istiyorum.bir çoğunun elinde tam 5 tane sağlık güvencesi var 2022,gazilik karnesi,sakat olmadığı halde usulsüzce alınan özürlü sağlık raporu ve kartı,birde yeşil kartı var bu nasıl sistem anlamadım sağlık bakanlığı bu konuda neden sıkı takipde bulunmuyor.asıl mağdur olan kişiler bu hakdan faydalanamazken ama son derece modern giyinen,ayağında adidas marka spor ayakkabı.ve elinde kolunda,boynunda adeta kuyumcudan çıkmış gibi altın takılar ve ben bu işe şok oluyorum.bunlar düpedüz hem memurun işcinin,emeklinin.yani gerçek doğru namusuyla çalışan kişilerin haklarını ve cebindeki parasını çalıyorlar ve hükümetde bu işe göz neden göz yumuyor,benim babam yıllarca bu ülkeye hizmet vermiş bir insan.aldığı emekli maaşı,10 senelik çalışmış ve yaş hatdinden emekli olmuş sigorta emeklisi kişiyle aynı parayı alıyor ve buda yetmemiş gibi hak etmedikleri halde her imkanı yerinde olan kişiler yeşilkart kullanıryor ve babamın cebindeki parası dahada eriyor,üstelik evimizde kira bir de yetmemiş gibi hayati tehlikesi olan ilacı emekli sandığı karşılamadığı gibi onuda cebinden kullanmak zorunda kalıyor,bu damar açıcı ilacı ömür boyu kullanmak zorunda kullanmassa felç geçirme riski çok yüksek,ikinci bir felci vücudu kaldıramayacak durumda.daha 63 yaşında olmasına rağmen.hükümetin bu yolsuzluklara son vermesini istiyorum,bu paralar onlara gideceğine bu ülkeye iş alanı olarak geri gelsin herkese bir ekmek kapısı açılsın.ben bu yeşilkart olayının bitmesini istiyorum.çünkü haketmeyenler kullanıyor.SSK’dada çok yolsuzluklar oluyor,birey yıllarca çalışıyor günü doluyor ama emekli olamadan,ölüyor.onun günleride rüşvet karşılığı başkalarına satılarak emekli oluyor.böyle milyonlarca kişi çokki bunu hükümetlerin hepsi nasıl göz yumuyor.Bir SSK işcisi 15 sene çalışıp emekliliği hak ediyor,bir memur ondan 5 sene daha fazla çalışıp emekli olabiliyor.bu nasıl adalet.işci gibi görünüp masa başında çalışıyor ve memurdan hiç bir farkı olmuyor SSKLININ.Bunun düzeltilmesini istiyorum.Birde bir bayan eşi ölüyor onun maaşı bağlanıyor ve kendisininde emeklisi var ama bu bayan başka biriyle evlilik yapaıyor,daha sonra bu bayan bu eşinden ayrılıyor,ve tekrar bu bayana ölen eşinin maaşı bağlanıyor,bu durumda bu bayanın evlendiğinden dolayı soyadı değişiyor.daha sonra ayrıldığı için babasının soyadını alıyor,benim anlayamadığım nokta,SSK bu bayana kendi adına emeklisi olduğu halde,ikinci eşinden boşanıp,nasıl oluyorda ölen eski eşinin maaşı bağlanıyor,bu yolsuzluk değilde ne oluyor,hükümet bir çok yolsuzlukları görmüyor.bunları takip etmesi ve bunlara giden paraların işsiz insanlara iş alanı olarak dönmesini istiyorum.bu konuda gerekenlerin yapılmasını istiyorum.duyarlı bir vatandaş.

  2. benim çocugum şu an atatürk üniversitesi yakutiye arştırma ve aziziye araştırma hastanesinde tedavi görmekte ve gelelimiz 6 ay oldu 2 aydır hastaneye gelip gidiyoruz çok şiddetli baş agrıları oldugundan beyin cerrahisinde tedavi görüyordu daha agrıları bitmeden bizi gönderdiler tabiki 2 gün sonra şiddetli baş agrıları ve kusma nedeniyle tekrar acil servisten giriş yaptık ve bizi yakutiyeye hemotoloji servisine gönderdiler şimdi burada yatmaktayız çocugumuzun rahatsızlıgı hidrosefali+faktör 7+sturge-weber bu suturge weberin ne anlama geldigini bilmiyoruz ve kimsede bir şey söylemiyor izmirde ege üniversitesi hemotoloji bölümünden allah razı olsun herşeyimizle ilgileniliyordu erzurumda malesef hastalar ,en azından bizim hastamız allaha emanet yaşıyor bir şey yaptıklarını sanmıyorum şantında birşey yok diyorlar ama 1999 yılından beri ben annesi olarak hep yanındaydım ve bende birçok hastalıgı hakkında bilgi sahibiyim ve kimse beni dinlemiyor ben im düşüncem çocukta şan dizfonksiyonu mevcut ama beyin cerrahi ilgilenmiyor eger çocugum bu konudan dolayı bir zarar gelirse atatürk üniversitesi aziziye araştırma hastanesi beyin cerrahi ve hemotoloji bölümü doktorları ve sorumlularından şikayetci olacagım

  3. kardeşim artık şu devlet olaylarına elini uzatsan diyorum nsl olur süper olur bana da bi yan koltuğunu ayarlarsan sevinirim eee malum burası türkiye işler böyle dönüyo burda
    :D

  4. 18,06,2006,Tarihinde kaza geçirdim ayaklarım kesildi sakat kaldım 9 aydır raporluyum.işverenim olan LİMAK TÜRKERLER.adlı şirket evrak vermediğinden 18,06,2006,tarihinden beri SSK.dan istirahatli paramı alamıyorum 37.yaşındayım ve evliyim 3 çocuğum var 2.si okuyor.hiç bir gelirim olmadığından çok mağdur durumdayım LÜTFEN YARDIMCI OLUN

  5. sözleşmeli sağlık çalışanlarının nakil hakları olacakmı. lütfen cevaplayın.

  6. Türkiyenin en zor yerlerinde 4924 e tabi çalışıyoruz. lütfen bizede nakil hakkı verin. saygılarımla.

  7. insanlarımız daha burda bi sinek ısırmasından bile ölürken sayın başbakanımız neyine güvenipte avrupa birliği kağılarını zorluyorki boşuna niyetlenmeyin a.b. bizi asla almaz çünkü a.b.de hiç sinek ısırmasından ÖLEN YOK

  8. türkiyedeki doktorların hiç biride işe yaramaz sebep bunlar dokjtor olduk diye havalanıyolar önce sağlık sonra maaş ey doktor

  9. sağlık persoli olarak görev yapıyorum.Çalıştığım hastane iki binadan oluşuyor.Polikilinik binası veyataklı tedavi binası.Bir konuda yeterli bilgiye sahip olmadığım için bu maili yazıyorum.Çalıştığım hekim hasta başınnda vizit yapmayıp hastaların durumu ne olursa olsun hava koşulları ne olursa olsun polikilinik binasına hastaları istiyor orada muayene yapıyor doğal olarak hastaların tedavi saatleri aksıyor benimde sürekli oraya hasta taşımak hoşuma gitmiyor.İdarecilerim bu konuya bir çözüm getirmiyor.Böyle bir davranış yasalmıdır bunu öğrenmek istiyorum.

  10. Arkadaşlar Bu Konunun Başlığına Dikkat Ederseniz ”Sağlık Bakanlığına Gelen Komik Şikayetler” Yazıyor Ama Şikayet Yeri Gibi Bir Bilgi Geçmiyor… Site Resmen Şikayet Sitesine Döndü… Bundan Sonra Şikayet İçerikli Yorumlarınızı Yayınlamayacağım. Halkımız Ne Kadar Şikayet Etmeye Muhtaçmış… Size Bir Link Vereyim Her Türlü Şikayetinizi Bildirin
    http://www.sikayetvar.com

  11. SSK DAN SAĞLIK BAKANLIĞINA GEÇEN PERSONELLERİN MAAŞLARI ARASINDALİ FARK NEZAMAN DÜZELECEK. SAĞLIK BAKANLIĞI 750 MİLYON MAAŞ ALIYOR SSK PERSONELİ 653 MİLYON SAĞLIK BAKANLIĞI 450 MİLYON DÖNER SERMAYE ALIYOR SSK 282 MİLYON. ÜSTELİK BİZİM MAAŞ LARIMIZ SSK LI OLARAK DURDURULMUŞ DURUMDA VE YAPILAN HER ZAM BİZİM MAAŞIMIZDAN DÜŞÜRÜLÜYOR.NEREDE ADELET. AYNI İŞİ YAPIYORUZ AMA ONLAR BİZDEN FAZLA ALIYOR. SORUYORUM BİZMİ ONLARA YETİŞECEĞİZ ONLARMI BİZE. AMA CEVAP ALAMAYACAĞIMI BİLİYORUM. HEP EZİLEN MEMUR OLMUŞTUR.

  12. 13 nisan 2007 tarihinde zübeyde hanım doğum hastanesinde bir kızım oldu ben 22.45 de doğan çocuğumu ertesi sabah 10.30 da görebildim.eşim normal doğum yapmasına rağmen ebenin damarı kesmesinden dolayı 2 defa kanamayı durdurmak için ameliyata alınmış doğan çocuğumda beslenemediği için sarılık olmuş bende 15 senelik memurum ve bu yapılan yanlışın hesabını vatandaş olarak kimseye soramadım kime sorsanız arkadaşını kollar herhalde.bende üzülerek memleketimde ulaştırma-eğitim-haberleşme diyanet-siyaset ve benzeri gibi sağlığında tamamen çöktüğünü gördüm.eşimle birdaha çocuk yapmamaya karar verdik.şimdi bundan kimene diyeceksiniz ama açıklayayım.türkiyede bulunan bazı azınlıklar savaşarak elde edemediklerini çoğalıp oy potansiyelini artırarark demokratik yoldan elde etmek istiyorlar ve 9-10 çocuk yapıyorlar biz gerçek milliyetci türkler ise birtaneyi zor yapıyoruz elde olmayan nedenlerle sizce BU DURUMDAN KİM ZARARLI ÇIKAR BANA AÇIKLARMISINIZ?

  13. halkmz o kadar mağdr ki her yere artık şikayet yazıyor..
    trajikomik die buna deniyo..

  14. RİSK TEŞKİL ETTİĞİMDEN DOLAYI DOKTORUM BENDEN MEME MAMOGRAFİSİ ÇEKTİRMEMİ İSTEDİ. ANCAK ERZİNCAN DEVLET HASTANESİ ÜÇ AY SONRAYA GÜN VERDİ. BASINDAN SIK SIK ‘ERKEN TEŞHİS HAYAT KURTARIR’ DIYE DEĞERLİ DOKTORLARIMIZIN PROGRAMLARINI DİNLİYORUZ.MAALESEF DOĞRUYU BİLİYORUZ AMA UYGULAMA YETERSİZ.NE OLACAK HASTANELERİN DURUMU? DEĞERLİ BÜYÜKLERİMİZDEN DUYARLI OLMALARINI İSTİYORUZ. SAYGILARIMLA.

  15. Sakarya ili Geyve ili güneyköyü ilcesin.de oturmakta olan hakkı dönmez adlı vatandaşın üzerine kayıtlı taşinmaz mülk bulunmasına rağmen yüklüce bi şekilde emekli sandığı baş müdürlüğünden maaş almaktadır şahısın durumu incelendiği taktirde verilen maaşı hak etmediği göz önüne cıkacaktır vatandaşın üzerine 70 dönüm arazi 2 adet ev bulunmaktadır ve olanıyla yetınmemekle kalmayıp devletı dolandırdıgı gün gibi ortadadır yetkililer uyuyor denilmesın bu sıkayette dıkkate alınsın ıstıyorum

  16. 19 mayıs 2007 sabahı okunanezan ben ve cevredeki müslüman kardeşlerimiz tarafından çok begenildi ben hayatım da insanı bukadar etkiliyen ezan duıynadım inşalaah tekrar aynı hoca okur yüzkerede okusada dinlerim diyanet başkanlığına teşekür ederim böyle güzel sesleri bekliyoruz saygılarımla

  17. gidin diyarbakır devlet hastahanesine bakın ne paralar düniyor açıkça rüşvet vereceksin yoksa hastaya bakmiyorlar oraya gelen hastalar etraftaki köylerden geliyor bilgisi olmayan insanlar ne deseler hemen yapiyorlar yoksa başka türlü bakmiyorlar sayın sağlık bakanımızda konuşiyor diyarbakır il sağlık müdürlügüde hiç bişey yapmiyor gercekleri gürün orda oturmayın birazda aldığı maaşı hak edin

  18. SAGLIK KURUMLARI İÇLETMECİLİĞİ ÖNLİSANS MEZUNUYUM SAGLIK BAKANLIĞI PERSONEL ALIMINDA BU BÖLÜMDEN MALESEF HİÇ PERSONEL ALMADI 96 YILINDAN İTİBAREN BEKLİYORUM . BU BÖLÜMÜ BİTİRDİĞİM İÇİN LİSE MEZUNU OLARAKTA BAŞVURUDA BULUNAMIYORUM . FARKLI KURUMLARDA SAGLIKLA İLGİLİ BİR MEZUNİYET ALMIYOR NEDEN MEMURLARINI BU BÖLÜMÜ BİTİRMİŞ KİŞİLERDEN ALMIYOR BİZLERİ YOK SAYIYOR. BU BÖLÜM ÖSYM TARAFINDAN KALDIRILSIN BAŞKALARI BAŞKALARI YANLIŞ TERCİH YAPMASIN DİYORUM

  19. merhabalar ben istanbul dan ercan gündoğdu benim çocuğum böbrek hastası addison denen milyonda bir görülen bir hastalık yaklaşık 6 senedir bu hastalıkla yaşıyoruz 2 sene önce teşis edildi hastalığı şu an ist üni çapa tıp vkt de tedavi göürüyor ilaçlarını ülkemizde olmadığımdan yurt dışından getirtmek zorunda bırakılıyoruz bu da yetmiyormuş gibi her 3 ayda birde bürokrasi savaşı veriyorum lütfen ya allah rızası için buna bir son verin benim çocuğum hayatını sonuna kadar bu hastalıkla yaşayacak buna tamam allah ın verdiği bir imatahan bize allah a şükürler olsun yinede ama lütfen şu bürokrasiyi kaldırın en azından kıronik hastalara yardımcı olun lütfen yaa her üç ayda birde yeni yeni şeyler çıkarıp farklı farklı şeylerle karşılaşıyoruz en son yeni imzalanan protokole göre bundan sonra yurt dışı ilaçların evraklarını hastaların kendileri eczacılar birliğine gönderecekmiş sağolun yani en ufak kalem hatasında geri dönen reçetelere bakalım nasıl çözüm üretecek eczacılarımız saygılarımla ….

  20. istanbul il sağlık müdürlüğüne göndermiş olduğum tedavi evraklarım kaybolmuştur 95 TL alacağım için 30TL masraf yaptım fakat neticeye ulaşamadım ( posta eraklarım elimdedir) postayı teslim alan görevli evraklarda belli olduğu halde 6 aydır kayıpları oynuyorlar, neticede 125 TL buharlaştı .

    BUNDAN KOMİK NE OLABİLİRKİ ?

  21. 25 gün ön ce yurdışın da gele cek ilaç lar için bel geleri yolladım ama hiç bir haber alamadım bu yüz den çok zor durum dayım çocuğum önüm de eri yor lütfen bir ilgilenirmisiniz tele fonla arramama rağmen ulaşılmıyor ben neyapacam izmir ezacılar odasına gidiyorum onlar bizimle alakanız yok ankarayı arayın diyor ama ulaşamıyorum il sağlığa baş vurdum onlarda ankara ya gidin diyor hastanın ismi ali orhan 5 yaşın da ilaç ismi mct oil shs , 500 ml tellefonum 05365694836 , 05469723338

  22. sağlık bakanınımızn dikkatine
    selçuk universitesi tıp fakultesinde çalışanların banka ile anlaşması sonucu alması gereken paralarla üniversitedieki hocalara lap top alındığı hastane muduru tarafından açık bir toplantıda dile getirilmiştir .Calışanların tepkisine ragmen biz yaptık oldu mantığı ile calışanlara kızılmıştır Konu ile ilg,leniceğiniz umudundayım tesekkur ederım

  23. İyi günler annem 18 yıldır epilepsi tanısı ile tedavi görüyor nöbetleri çok sık olmakla beraber çok ağır geçiyor nöbet halinde iken bir ayağını kırdı yine nöbet halinde evde yemek yaparken kızgın tavadaki yağ bacağına döküldü en son merdivende nöbet halinde merdivenden düştü ve körücük kemiği kırıldı…yaklaşık 11 senelik sigortalı süresi var malulen emeklilik için başvuru yaptık SSK okmaydanı hastahanesinden kullanılan ilaçların ve tedavinin müspet sonuçları istendi…Binbir zorluklarla yatışını yaptık şimdi ruh ve sinirden kan örneği tomogrofi tahlil hepsine koşturuyoruz artık bunaldık hal böyle iken OKMEYDANI SSK Hastahanesi BaşHekim yardımcısı Nevzat LÜLECİOĞLU’nun hakaret dolu sözleri aşağılayıcı tavırları Git kime şikayet edersen et gibi son cümlesi bizi çileden çıkardı Şikayet edecek merci bulamıyorum yardımcı olacak biri var ise sevinirim Allah kimseyi devlet hastahanesine düşürmesin…Saygılarımla

  24. merhaba arkadaşlar. Benim şikayetim İstanbul CERRAH PAŞA

    Hastanesiyle ilgili. Öncelikle şunu söylemek istiyorum Lanet olsun bu

    hastaneye…. Bizide hastamızıda yaşamaktan bıktırdı. Babam artık

    ölmek istiyorum diye bağırıyor. Babam multimiyolom hastası. Bunu

    bile dün hemotoloji bölümündeki doktor Güven Bey den yeni

    öğrendim. 5 aydır bu hastanede yatıyoruz. Allah razı olsun

    Güvebbey dün yeni karşımıza çıktıda insan gibi açıklama yapıp bize

    hastalığımızı anlattı. Mükemmel bir doktor. Ama içlerinde öyle biri

    var ki bütün hastalar ve hatta orada konuştuğum hastane görevlileri

    bile ondan nefret etmiş. O kadar küstah, okadar insanların

    hastalıklarıyla dalga geçen, insanları küçümseyip terbiye sınırlarınını

    zorluyorki bunu ifade bile edemem. EYYY SAĞLIK BAKANLIĞI herşeyi

    bırakında önce insanları bu derece hastalıklarında daha da

    pisikolojik olarak öldürmeye çalışan doktorlarınızı temizleyin. Daha

    bunun gibi çok insan var orada. Çok doktor var bizlerin yıllarca

    maaşlarını ödeyipte kırk yılda bir işi düşen hastayı terbiye etmek için

    sanki görevlendirilmiş. Bu doktor şu an CERRAH PAŞA NEFROLOJİ

    BÖLÜMÜNDE BİLGİN APTARAMANOV. Bölümde en güzel yer doktor

    odası süper bir deniz manzarası kocaman bir terası ve büyük bir

    plazma televizyonuyla beraber mükemel. Doktorlar oraya giriyor

    saatlerce karpuzlar, çaylar yemek muhabbet derken bütün doktorlar

    oraya toplanıyor hasta ölüyor o önemli değil. Kapıdan lütfen

    bakarmısınız dediğimiz zaman şöyle bir ses geliyor içeriden ‘ dışarı

    çık bekle geliyorum’ dedikten 45 dak sonra gelir. Şükürler olsun en

    azından geldi ya dersin biraz tepki göstermek için hocam babam

    dışarıda betonun üstünde 6 ssattir yatıyor ben sizden bir cevap

    alamadım diye konuşmaya kalkarsan yandın hemen sinirlenir ve seni

    A yerine bilerek B ye gönderir kocaaaaa Cerrah Paşa kazan sen

    kepçe arar durursun istediği şeyi. Birde sonunda kan ter içinde

    istediği şeyi bulursun koşa koşa doktoruna geri gelirsin birde

    bakarsınki doktor saat 16:00 olmasına 5 dak kalmıştır. Çıkıyorum

    bakamam yarın getir der. Yaşlı babanın yerlerde yattığına mı

    yanarsın, kan ter içinde istediklerini tamamlayabildiğin ve geldiğinde

    aldığın cevaba mı, yoksa kilometrelerce uzaktan sıcak va ya soğukta

    katetiğin otobüslerle yola mı, Ve bir türlü hastalığının farkına varıp

    üzülmeye bile fırsat bulamadan her an kaybetmek üzere olduğun

    babanamı????? Sorarım size niye benim babam yada ben sigortam

    için bir para ödüyorum ki size, niye ben vergi ödüyorum ki size??.

    Siz benim babam ölürken nasıl bir çaba harcıyorsunuz ki ben

    devletim için çaba harcıyayım… Herşeyi bırakında bizi bu rezil,

    insanı yaşamaktan vazgeçiren hastanelerinize çözüm bulun. İşi gücü

    hava ve istediği gibi elini kollunu sallayıp insanları devletimizden

    nefret ettiren doktorlara bir çare bulun. Kısacası;;;;; Canımızın

    kıymetli olduğu bir devlette yaşamak istiyorum. Kısacası HAKLARIMI

    İSTİYORUM….

    RECEP TAYYİP ERDOĞAN sen mükemmel bir partisin ve milletim için kesinlikle hayırlı olan sen ve akibinsin. Sen olmasaydın biz bu dediğim hastanenin kapısından bile giremiyorduk. Sevkleri bitirdin ve ilaç kuyruklarını Allah senden razı olsun

  25. erzurum abdurrahman gazi sağlik ocağinda calışan kimliği,Yavilioğlu adında ki personel, gelen hastalara sahsi işlerinden dolayı vatandaşı zor durumda bırakarak ve tehdit ederek
    -gidin istediğinize şikayet edin diyor.

    gereğini sayın büyüklerimizden arz adiyorum saygılarımla.

  26. 02 07 2007 tarihinde saat 15 30 16 00 arası bilkentte bulunanan atatürk eğitim hastahanesine çok şidetli sırt ağrısı ile gittim bana girişte vezne ve muracat alan yerde doktorun olduğu yere gönderdiler doktor beye çok şidetli sırtımın ağrıdığını söyledim suratıma dahi bakmadan sabah fizik tedeavi bölumune gidip muaayene olmamı söyledi ben ağrıdn duramıyorum doktor yarın gelmemi söylüyor. hastahanenin acil bölümleri neden kurulmuştur gelen acil hastalara bakmıycaksanız kapatın bizde ölmezsek ertesi gün gideriz değilmi.sayın sağlık başbakanımız ve sağlık bakanımız hastahanelerde işi kolaylaştırdık diyorlar ama takip mekanızmasını kurmayı unutmuşlar sanırım. hastahaneler sağlık merkezi lütfen ticaret merkezine çevirmeyelim lütfen

  27. ben şunu merak ediyorum sağlık bakanlığı korumaya muhtaç cocuklara ne zaman atama yapacak onu merak ediyorum sokakta kalan arkadaşlarım var ne yapacaklar anlamıyorum

  28. doktorların girdikleri ameliyatlarda bıçak parası alması yasak değilmi .kayınvalidemin gözünü kars devlet hastanesinde katarak yaptırdık.mercek parası olarak bizden 200 ytl istendi fakat biz bu parayı kurum içinde bulunan vezneye yatırmamız gerekirken doktorun özel muayenesinde verdik.bunu öğrenmek istiyorum yatırdığımız para gerçekten mercek ücretimiydibunu öğrenmek istiyorum.

  29. kars devlet hastanesi personel alımı tamamiyle ihtiyacı olanlar değilde sadece AK PARTİLİLER alındı bunun nasıl demokrasi biri bunun açıklamasını yapsın lütfen

  30. başkasının sağlıkkarnesini kullanarak ilaç yazdıran ezcacılara ceza uygulaması varmı varsa cezası nedir ve nereye şikayet edebiliriz bunları

  31. benimde oğlum hemofili hastası hemofili B bursa da oturuyoruz uludağ üniversitesi bizi izmir ege üniversitesine sevk etdi dizinde inmeyen bir şişlik var DR KAAN KAVAKLIOĞLU na gitmemizi söylediler gitmeden önce internetde dr telefonuna ulaşmak istedim fakat bulamadım doktoru tanıyan veya telini bilen arkadaşım varsa bize yardımcı olurmu teşekkürler

  32. istanbul kartal devlet hastanesinde görevliler grev yapıyormuş.hiç bir hastanın tedavisi uygulanmıyor.acil gelen hastalara bile bakılmıyor.bu durumun düzeltilmesini arz ederim.

  33. öncelikle iyi çalışmalar dileriz. Biz konyanın Ereğli ilçesinde ikamet etmekteyiz. bir hastamız var 40 yaşında ve kanser hastası. hastalığı 3 yıldır sürmekte bu güne kadar hastamızı şahsi arabamızla hastaneye götürüp getirdik ancak hastamızı hastalığı artık eskisi gibi değil 4. evre kanser hastası ve şuan hiçbir ihtiyacını karşılayamıyacak durumda sadece sırt üstü yatabiliyor ve vücudunun her yeri yaralarla doldu biz hastamızı eskisi gibi kucağımıza alarak hastaneye götüremiyoruz onu bu şekilde taşımamız hayatına mal olabilir hayati tehlike taşıyor. bu durumu doktorumuzdan aldığımız bilgilerle söylüyoruz bize ambulans ile taşınması gerektiğini söyledi yoksa her an hastanızın hayatını tehlikeye sokabilirsiniz dedi. bu durum üzerine 112 acili arayıp ambulans isteğinde bulunduğumuz her seferinde biz ambulans gönderemeyiz dedikleri gibi orda bulunan personel meslek ahlağına yakışmayacak tavırlar ve söylemler sergiledi. hastalığının son evresindeki bu hastamıza ve yakınlarına yapılan haksızlık ve saygısızlığı tarafınıza bildirmek istedim. gereğini yapacağınıza inanıyorum.
    saygılarımla…

  34. cravit 5000 mg aldım karaciğerimden kıvranıyorum bu ne biçim bi ilaç allah aşkına ben sinüzüt için aldım başım dönüyor karnımdan öleceğim tansiyon fırladı

  35. Bütün Ankaradaki ssk hastanelerinin matbaa basım işlerini nasıl oluyorda DIŞKAPIDAKİ ÖZER MATBAASI ALIYOR.Bizler diğer matbaacılar olarak açılan ihalelerden haberimiz olmadan bu adı geçen matbaa ssk’nın işlerini yetiştirmekte zorlanıyor.

  36. Yetkilileri göreve davet ediyoruz.Ankara ssk’da açılan ihalelerden haberimiz olmuyor.El altından özer matbaasına veriliyor yetkililer bi araştırsın dışkapı.etlik ihtisas.etlik doğum.gazi hastanesi.ankara sigorta müdürlüğü buraların matbaa evrak basım işlerini kim yapıyor.lütfen araştırın verilen sahte kapalı zarf yan teklifleride kontrol edin.YETKİLİLERİ GÖREVE DAVET EDİYORUM

  37. sizden ricam, kurumun geri ödeme yaptığı tıbbi malzeme ve cihazların listesini nasıl edinebilirim

  38. Haydar Paşa Numune Hastanesi Acil bôlümü dahil tüm personel görevini yapmamaktadır,insanları perişan durumda mağdur bırakmaktadırlar,yetkilere duyrulur

  39. TÜRK TELEKOM DAN ÇALIŞANLARINA KURTLU YEMEKLER!!ŞOK ŞOK DUYULMADI BÖYLE HABER ACİL TEFTİŞLENMELİDİR!YETKILILERE DUYRULUR

  40. Çok yakın bir zamanda babamın ölümüne neden olan doktoru şikayet etmek istiyorum. Bunun için nereye duyuru yapmam onu ilan etmek, şikayet etmem lazım, tüm internette yayınlansınki artık insanların canı yanmasın istiyorum. Yardımcı olur bana bir yol gösterirmisiniz?

  41. Çocuğuma Uzman Göz Doktorunun yazdığı Refresh adlı ilac bittiği için Kurum Doktorum tekrar reçete yazdı.Anlaşmalı eczaneden ilacı almak için gittiğimde eczacı; bu reçeteyi Uzman Göz Doktoru yazmadığı için ilacın parasını Emekli Sandığı ödemiyor dedi.Dört günde biten ilacı almak için her seferinde reçeteyi Uzman Göz Doktoruna yazdırmam gerekiyor.Aynı zamanda Epilepsi hastası olan cocuğumun Epilepsi ilacı Ttrileptal 300’ü Kurum Doktorum yazıyor. Bu ilacı alırken Emekli Sandığı nedense aynı hassasiyeti göstermiyor ve ben bu ilacı alabiliyorum.İlacın birinde gereken Uzman Doktor diğerinde neden gerekmiyor?.Trileptal, Refresh’ten daha mı önemsiz bir ilaç?Bu dengesiz uygulamanın nedenini merak ediyorum.

  42. KOLAY GELSİN BEN HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ TIBBİ DÖKÜMANTASYON VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ MEZUNUYUM AMA ATAMA OLMADIĞI İÇİN Bİ HASTANEDE TEMİZLİK ŞİRKETİNDE ÇALIŞIYORUM. KPSS YAPILIYOR BİZİM İÇİN VE ALINAN KİŞİ ÇOK AZ VE KPSS SORUNAN SORULAR MESLEKİ DEĞİL BİZ MESLEKİ OLARAK EĞİTİLDİK AMA BİZDEN İSTEDEN İSE DAHA FAZLA OZAMAN NEDEN BİZ MESLEKİ OLARAK YETİŞTİRİLDİK Bİ MATAMATİK Bİ FEN EDEBİYAT FİZİK KİMYA GÖRMEDİK BUNLAR GÖSTERİLMEDİ İSE NEDEN BİZE BUNLAR SORULUYOR VE ÇOĞU HASTANE TIBBİ SEKRETER ÇALIŞAN YOK BENİM ÇALIŞTIĞIM HASTANEDE 200 SEKRETER VAR VE SADECE 5 TANESİ TIBBİ SEKRETER ÇOĞU LİSE MUZUNU BİLE DEĞİL VE BİLGİSAYARI BURDA ÖĞRİYORLAR VE SEKRETLİK YAPIYORLAR BİLGİSAYAR SERTİFİKALARI BİLE YOK BİZLERE HAKSIZLIK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM MADEMKİ İŞ OLANAĞI YOK HALEN NEDEN BU BÖLÜM DEVAM EDİYOR. SAYGILARIMLA

Bir Cevap Yazın

