YouTube’den Video Silmek

 

Youtube’da habersiz çekilen görüntülerinize rastlarsanız ne yaparsınız? İngilizce prosedürleri mi okursunuz yoksa bu haberle videonun nasıl kaldırılabileceğini mi öğrenirsiniz!?Önce görüntüler, kameralarla cep telefonlarına girdi. Bu görüntülerin orada kalması beklenemezdi elbette. İnternete giren herkesin kolaylıkla ulaşabileceği video paylaşma siteleri ortaya çıktı. Bu sayede insanların gerekli- gereksiz, haberli veya habersiz çektiği tüm görüntüler kendine dünya çapında bir mecra buldu. Youtube ise yayına başladığı bir yıl içerisinde video paylaşım sitelerinin en popüleri olup video paylaşım pazarının devi haline geldi. İlk başlarda başkasının komik görüntülerini izlemek isteyen insanlar için eğlenceliydi. Bu eğlence, izleyicilerin kendi görüntüleriyle karşılaşmasına kadar devam etti.
Birçok insanı “özel bir görüntüm Youtube’a düşer mi?” korkusu sardı.

Artık samimi ve özel ortamlarda cep telefonu kamerasıyla “silerim” diye çekilen görüntülere Youtube’ta rastlamak olağanlaştı. Uygunsuz bir anında yakalananları, hakaret doğru ve aşağılayıcı kayıtlar takip etti. Günde bir milyondan fazla görüntünün izlendiği Youtube’da denetim çok düşük seviyede kaldı. ‘Youtube’a düşer miyim?’ korkusu artık çağın paranoyası haline geldi. Olur da bir gün Youtube’da rahatsız edici bir görüntünüze rastlarsanız hangi yolu takip edeceksiniz? Habersiz çekilen görüntünüzü siteden nasıl sildireceksiniz?

Önce deneme amaçlı olarak siteye birkaç dakika içinde yüklediğimiz 12 saniyelik bir görüntünün Youtube’dan silinmesine şahitlik ettik. Görüntüde yer alan kişi kendisinden habersiz çekildiği gerekçesiyle video paylaşım sitesine İngilizce bir e-mail yazdı: “Benden habersiz çekilmiş görüntümün yine benden habersiz Youtube’da yayınlandığını şans eseri fark ettim. Çok şaşırdım ve kızdım. Bir arkadaşım haber vermese hiç öğrenemeyecektim. İsmimi yazınca karşıma çıkıyor. Sitenizde nasıl silineceğine dair bilgi de bulamadım. Görüntümün Youtube’dan hemen silinmesini istiyorum. Eğer silinmezse gerekli yasal işlemleri yaptıracağım. Görüntümün linki aşağıda…” diyordu. Yazdığı e-maili copyright@youtube.com adresine gönderdi. İki gün içinde Youtube “Bu video, içeriğindeki aşağılayıcı unsurlardan dolayı kaldırıldı.” cevabıyla mağdurun talebini yerine getirdi.

Habersiz çekilen bir görüntünün bu şekilde kaldırılmasının mümkün olduğunu görerek bu işlemi kolay sanmıştık. Ancak bir kaydın silinmesi her zaman bu kadar kolay olmuyor. Çeşitli internet sitelerinde tartışma konusu olan bir videoyu sildirmek istediğimizde karşılaştığımız bürokrasi işin ilk örnekteki kadar kolay olmadığını gösterdi. Çünkü yayınlanan görüntüden rahatsız olan başka bir kişinin talebi bu sefer Youtube tarafından kabul görmedi. Nedeni ise silinme talebinin inandırıcı bulunmamasıydı. Görüntünün silinmesi için kanıt talep edildi.

Youtube yetkilisi, yazılı bir metne ihtiyaçları olduğunu belirtip avukata danışılmasını ya da telif hakkı kanununun 512(c)(3) kısmına bakılmasını tavsiye ediyordu. ‘Makul’ ölçülerde görüntülerin kullanımına izin verilen ABD’de, bu ‘makul’ ölçüleri iyi bilmek gerekiyor. Çünkü Youtube bir Amerikan sitesi ve kuralları da ABD yasalarına göre şekillenmiş durumda. Kullanıcılar da bunu baştan kabul etmiş oluyor. Amerikan kanunlarına göre hakaret ve aşağılama içeren görüntülerin yayınlanması yasak. Youtube’un Türkçe bilen çalışanı var mı bilmiyoruz ancak görüntülerin aşağılama içerip içermediğini konuşmaları dinleyerek anlaması zor. Bu da, rahatsızlık veren video görüntülerinin İngilizce sesler içermesi durumunda mağduriyetin kolayca çözülebileceğini gösteriyor. Diğer dillerde ses içeren görüntülerden rahatsız olanların durumu ise oldukça sıkıntılı…

Görüntü kaldırılması talebinde ‘kişisel hakları ihlale uğrayan kişinin yasal temsilcisinin elektronik ya da gerçek imzası’ isteniyor. Görüntünün telif hakkı varsa bunu tanıtıcı kart, bu çalışmalar bir internet sitesindeyse bir duyuru ya da çalışmaların listesi de diğer talepler. Şikâyetçi tarafın, servis sağlayıcısı Youtube ile iletişime geçmesini sağlayacak adres, telefon numarası ve eğer kullanıyorsa e-mail göndermesi gerekiyor. Bilgilerin doğruluğuna dair yalan yere yemin etmenin yasal cezası olduğu uyarısının altı çiziliyor. Bu taleplerin karşılanmasının ardından Youtube sizi inandırıcı bulursa görüntüleri siteden kaldırıyor. Ya da görüntüyü atan kişi bu kaydı siliyor.

Bir diğer seçenek ise ülkelerin erişimi engellemesi. Brezilya, geçtiğimiz günlerde şikâyet üzerine Ronaldo’nun eski eşine ait mahrem görüntüleri yayınlamasından dolayı Youtube’un yayınını mahkeme kararıyla durdurmuştu. İran ise devrim karşıtı görüntüler yayınlandığı gerekçesiyle Youtube’un erişimini engellemişti.

Amerikan askerlerinin Irak’ta öldürüldüğü esnada çekilen kayıtlar Youtube’da yayınlanınca ortalık karışmıştı. Terör örgütü PKK’nın askerî araçları bombalaması, ev yakması gibi propaganda filmlerinin halen bu sitelerde kendine yer bulması Türkiye’nin de tepkisini çekiyor. Her türlü görüntünün rahatlıkla bu sitelerde yayınlandığını söyleyen Prof. Dr. Nilüfer Narlı’ya göre Youtube’a gösterilen ilginin altında gazete ve televizyonlarda haberlerin verilme tarzlarının ve içeriklerinin standartlaşması yatıyor. Televizyonların görsellik nedeniyle ön plana çıktığı günümüzde insanların daha farklı görsellikler aradığına işaret eden Narlı, dijital kültürde hem görüntü almanın hem de yaymanın kullanımı artırdığını söylüyor. Televizyona bir video gönderilmesi durumunda bunun kullanılmayacağını ancak Youtube’da istenilen görüntünün hızlı bir şekilde yer alacağını ekliyor. Televizyonlarda bir görüntünün yayınlanması için var olan birçok engelin bu tür sitelerde kolayca aşıldığının altını çizen Narlı’ya göre, dijital kültürün günden güne gelişmesine rağmen önümüzdeki yıllarda televizyonlar güç kaybetmeyecek.

Sıradan insanların görüntülerini kaldırmak için uzun ve zahmetli bir prosedür istemesi, gülme krizlerine girerek izlenilen Youtube videolarının tadını tuzunu kaçırdı. Telif hakları içeren yayınlar da başını ağrıtıyor ancak bireysel görüntülere göre daha hassas olduğunu söylemek mümkün. Televizyon şovları, müzik videoları, kişi kendi kamerasıyla dahi çekmiş olsa canlı konser görüntüleri, filmler ve film fragmanları, reklâmlar, başkasına ait görüntü ve fotoğrafların kullanımı konusunda sık sık uyarıyor. Youtube pasif bir şekilde bu platformu kullanıcılara sunduğunu öne sürse de yayıncı olmasından dolayı taraf konumundan kurtulamıyor.

Telif hakkı bulunan kayıtların izinsiz yayınlanmasıyla ilgili tartışmalar bu yıl da sürecek gibi görünüyor. Hatta Youtube’u 1,65 milyar dolara satın alan Google’ın telif hakları davaları ile uğraşacağı, bu yüzden zarara uğrama ihtimalinin bulunduğu dillendiriliyor. Google’ın bu davalar için özel bir bütçe ayırarak video pazarına girdiği de söyleniyor.

Rahatsız edici bir video ile karşılaşıldığında izleyici tarafından ‘comment’ bölümünden ‘rahatsız edici/uygunsuz’ (inappropriate) bölümü işaretleniyor. Youtube videoyu incelemeye alıyor. Haklı bulduğu takdirde video sahibine bir uyarı gönderiliyor, düzeltmesi isteniyor. Kabul edip düzeltmezse Youtube devreye giriyor ve kendisi siliyor. Üst üste uyarı alan ve düzeltmeyen kullanıcılar bir daha geri kabul edilmemek üzere üyelikten atılıyor, yeni bir adla bile yeniden üye olamıyorlar.

100 MİLYON KAYITLI VİDEO

Görüntü yayınlamanın kolaylaşması kiminin özgürlük alanını sınırsız hale getirdi kimininkini de daralttı. Birçok benzer örneği çıkmasına rağmen hiçbir video paylaşım sitesi Youtube kadar başarılı olamadı. Chat Hurley, Steve Chen ve Javed Karim el kamerasıyla çektikleri görüntülerle ünlü olmayı planlıyordu. Elektronik posta kutularının küçük olması, videolar için Youtube sitesinin kurulmasını getirdi. 15 Şubat 2005’te ‘Göster kendini’ sloganıyla Youtube, televizyonculuğa yeni bir boyut kazandırdı. Görüntü kullanımını daha da bireyselleştirerek her görüntünün bu sitelerde yayılmasını sağladı. Time dergisi “Bilişim çağının kontrolü sizin elinizde. Kendi dünyanıza hoş geldiniz” diyerek 2006’nın kişisi olarak ‘Siz’i seçmişti. Youtube ve Wikipedia gibi sitelerin kullanıcılar tarafından kurulup geliştirilmesini internet devriminin son halkası olarak sunuyordu. Youtube kurulduğu dönemde kayıtlı video sayısı 3 milyondu, geçtiğimiz yılın sonunda bu rakam 100 milyonu aştı.

Arkadaşlar Lütfen YouTube Kullanıcı Adlarınızı Şifrelerinizi Buraya Yazmayınız! Kendi Eklediğiniz Videoları Silmek Çok Basit… Yapmanız Gerekenler Kullanıcı Adı Ve Şifrenizle YouTube Sitesine Giriş Yapın,Sonrasında sağ üst bölümde bulunan kullanıcı adınıza tıklayın karşınıza yeni bir sayfa çıkacaktır oradan ”my uploaded video” bölümüne tıklayacaksınız burada da yine karşınıza sizin eklemiş olduğunuz videolar çıkacak.Burada Yapacağınız Tek İşlem Video Görüntüsünün Altında Bulunan ”Remove Video”ya Tıklamak… Videonuz Artık Yayından Kaldırıldı…İşte Bu Kadar Basit!   Ancak Sildiğiniz Videolar İlk Sildiğiniz Vakitlerde Arama Yaptığınız da Karşınıza Çıkabilir  Hiç Endişe Etmeyin İzlemek İstediğinizde Aşağıdaki ReSimde ki Yazı Karşınıza Çıkacaktır

YouTube’den Video Silmek” üzerine 148 yorum

  1. abi ayw ben zaten youtube uyeyım kendı koyduğum videoyu nasıl sileceğim???? CEWABINI BEKLİORUM ltfn….

  2. Hi,
    I have sent a video to youtube but now ı want to remove it and ı want that nobody cansee it.I want you to do it.

    Thanks..
    NOTE:VİDEO’S NAME- engin nursani
    my nick is “aaYAKISIKLI”

  3. abicim ya ben kütahya fatih anadolu lisesi öğrencisi ufuk kocaman olayların bu kadar büyüyeceğini bilmeden okuldan videolar koymuştum youtube ye ama idare öğrenince ya silmem gerektiğini yada eğitim hayatından men edileceğimi söyledi ben nasıl kaldırtacam o videoları ordan sildim fakat hala arama bölğmğnden yazınca geliyo yardımlarınızı bekliyorum!!!

  4. removeye tıkla videolarımdan edit i sonra remove yazısını tıkla silersin.
    ben bu konu haricinde bazı hakeret videolarının halen yayınlandığını en son youtube türkiye mahkemesi tarafından kapatılmıştı ama yine durum farklı değil yine hakaret içerikli videolarla zaman zaman karşılaşmaktayım bu konuda şikayetçiyim.türkiyede youtubeden sorumlu olan bir kişi varmış bu kişi kim merak ediyorum.işini düzgün yaparsa sevinirim..

  5. Şu Videoyu silerseniz Çok Hayra Giresrsiniz
    Videoyu Koyduğum
    Kullanıcı İsmi :XXXXX
    Şifre : XXXXX

    Sanırım Hayra Girdik :) Videonuz YouTube’den Kaldırıldı…. :) ”MesutWeb Admin”

  6. slm ben fatih ya ben youtube ye video verdim ama eger silmesem okuldan atılacağım allah askına bu videoyu silin burdaki butun videoları

    kullanıcı adı:XXXXX
    şifre:XXXXX

    nolur silin yoksaa okuldan atılacağım

  7. arkadaşlar şu vidoyu silin ne olur aliye ”linç ben” yolladım fakat my videos da çıkmıyor dolayısıyla bişey yapamıyorum yadım ederseniz çok sevinirim

  8. mesut web bana yardım et ne olur çok acil sınfta bir video çektim bunu you tube da yayınladım idare öğrenince bu video yu sil yoksa kendine yeni bir okul bul dedi ne olur hayatım kaymak üzere bana yardım you tube üyeyim we my videos da gelmiyor videonun adı ”aliye linç” you tube e_mail yada başka birşey yollayın ama silindirin şu videoyu ne olur.

  9. ya allahım cok sağolun bunu mudure kapak yapacağım yarın tastikname vericekti ohhh be senin için bu aksam dua edeceğim sana soZ allah butun isteklerini kabul etsin hakkını helal et

  10. Mesut Bey, yukarıdan okuduklarımdan anladığım kadarıyla bu konuda sizden yardım istemeliyim. Ben bir öğretmenim, öğrencilerin çekip yayınlarken nelere yol açabileceğini hiç düşünmediği görüntüler hepimizi zor durumda bırakıyor. Bunlardan birisi de benim başıma geldi. anasayfadan ara kısmına (daha fazla deşifre etmemeliyiz) lisesi yazarsanız çıkan listeden (daha fazla deşifre etmemeliyiz) Hocamız….. diye devam eden başlıklı video benim görüntümü içeriyor. Görüntü geçen yıl çekilmiş ve bu yıl yayınlanmış. Görüntüde sınıfta öğrenciler test çözerken benim yorgun düşüp gözlerimin kapandığı bir video var. Ancak dışardan beni tanımayan insanlar tahmin edeceğiniz gibi derste uyuyan öğretmen etiketini yapıştırıyor. Bu videonun silinebilmesi mümkünse eğer, yardımınızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim

  11. ya mesut abi ben bi video koydum, sildim sonra hatta tırstım hesap da kapadım
    ama hala arattırınca resım olarak cıkıyo ustune tıklayınca sılındı dıo
    aramada cıkmamasını nasıl saglarız?
    bı yardım edersen cok sevınırım
    saol simdiden

  12. abi slm bi eseklik edip okulumuzun adiyla video yayinladik okuldan atilcagimiz sölenio videoyu sildim amalisteden kalkmio allah rizasi için biri yardimci olsun cemof2 833833833 aga nolur yardim edin

    Admin: Arkadaşım Videoyu Sildiysen Gerisi Problem Değil Sadece Videonun Resmi Çıkar Ama Videoyu İzlemek İstediğinde İzleyemezsin…Kullanıcı tarafından silindiğine dair bi yazı çıkar tabi ingilizce olarak…Korkulacak Bişey Yok Durumu Okul İdaresine de Böyle İzah Edersin….

  13. slm arkadaşlar benımde youtubede yayınladıgım bır klıbım var video yu sildim ama resim halen orda duruyo yardım larınızı beklıyorum ne yapmam gerekıyo

  14. ya abilerim bana bi acil yardımcı olun arkadaşlarla bı ayıp vıdeo çektik onuda youtubeye verdık babam yakaladı vıdeoyu hemen sil dedı bana bi hemen yardımcı olum abilerim

  15. abi beklıyorum acil bana bi yardım edın burda yazanlar yok burda çıkmıyo sitedeyim ben kım varsa yardım etsın

  16. ben youtube ye bi video yolladım dengesizin birisi küfür yazmış bana yollanan o küfür ü silebilmem mümkün mü ? yardım ederseniz çok sewinirim. teşekkürler ” yüreğinizinin güzelliği gününüzün ışığı olsun”

  17. abi lütfen biri göndereceğim url yi silsim yalvarırım abi acil atılacam nolur
    1)http://www.youtube.com/watch?v=rBRnSL64Ryk

    2)http://www.youtube.com/watch?v=FHptP6e2T-I

    3)http://www.youtube.com/watch?v=KXF8FJXYMZs

  18. kullanıcı adım : xxxxxx
    şifrem:xxxxxx

    ACİL YARDIM EDİN NOLUR YA

    Silmişler Videolarını Rahat Ol Artık :D ”Admin”

  19. mesut hocam selam benım adım mustafa yaaa bırcok kısı gıbı bende sende yardım ıstıcemm malesef bızde sınıfta arkadaslarla saka amaclı bı vıdeo cekmısıtk ama bunun bu kadar buyuyecegını tahmın etmemıstım vıdeodan okulun ve hocaların haberı yok ama ınan ogrenırlerse cok kotu seyler olurr…Lafı daha fazla uzatmıcam senden vıdeoyu sılme konusunda yardım ıstıcem sonucta ınsanızz herkesın herkese ıhtıyacı olurr bunlar benı ılgılendırmıyorr dıyorsan bıle ALLAH RIZASI için istiyorum senden işlerinde başarılar diliyorumm gorusuruzz mesut hocamm cevabını 4 gozleee beklıyomm….

  20. Sayfa Sonundaki Açıklamamı Okuyunuz Lütfen Bu Sizin İçin Yeterli Olacaktır…

    Arkadaşlar Lütfen YouTube Kullanıcı Adlarınızı Şifrelerinizi Buraya Yazmayınız! Kendi Eklediğiniz Videoları Silmek Çok Basit… Yapmanız Gerekenler Kullanıcı Adı Ve Şifrenizle YouTube Sitesine Giriş Yapın,Sonrasında sağ üst bölümde bulunan kullanıcı adınıza tıklayın karşınıza yeni bir sayfa çıkacaktır oradan ”my uploaded video” bölümüne tıklayacaksınız burada da yine karşınıza sizin eklemiş olduğunuz videolar çıkacak.Burada Yapacağınız Tek İşlem Video Görüntüsünün Altında Bulunan ”Remove Video”ya Tıklamak… Videonuz Artık Yayından Kaldırıldı…İşte Bu Kadar Basit! Ancak Sildiğiniz Videolar İlk Sildiğiniz Vakitlerde Arama Yaptığınız da Karşınıza Çıkabilir Hiç Endişe Etmeyin İzlemek İstediğinizde İzleyemeyeceksiniz…

  21. mesut hocam dedıgın yontemı yaptımda my upload vıdeolara tıkladım fakat benım gonderdıgım vıdeo malesef burda gorunmuyorr ne yapmam gerekıyorr…

  22. mesut hocam merhaba yaa cok sukur bızım video yu bi arkadasınn sayesınde sıldıkk ALLAH RAZI olsun kendısınden buda bana bır ders oldu neyse yıne de hepınıze ıslerınde basarılar dılıyorummm burdan butun arkadaslara seslenıyorumm sonunda pısman olacagınızz seyler yapmayınn….ALLAHA EMANET OLUNNN…

  23. S.a Arkadaşım Sizden isteğim

    Bu linkteki videonun silinmesini istiorum çok ayıptır ya BunLarın Allah korkusu yoq ya oLSa böLe şeyLer yapmazLar LÜtfen Mesut Kardeşim ricamı kabul edin ve bir bakın sizden bir Cevap bekLiyeceğim

  24. mesut bunuda lütfen siler misin banada bildiri geldi silmezsen atılcaksın diye :(:(

    bu linkte lütfen

  25. Mesut lütfen :( bilmiyorum şifremide başkasınındı ordan yolladım onada ulaşamıyorum lütfen sil onu :((

    yarına silmeden gelme dedi rehber hocası disiplin işlemi başlatıcam dio

  26. Mesut lütfen silmem lazım ama silemiyorum şifreyi bilmiyorum

    okuldan uyarı yapıolar silmen lazım onu bi türlü silemedim

  27. yunuskent lisesinin vahsi kızları video sunun hemen kaldırılmasını talep edıyoruz

  28. benim kare temiz de 2 tane videom var bitanesinin silinmesini istiyorum ikisi aynı oldyy

  29. mesut abi lütfen benim vidoe yuda sil….nolu abi ya…okuldan atılcam nolur biri silsin şunu…videoların adı elvankent bilgi lisesi….nolur silin öss ye hazırlanıyom bide okuldan atlmıyım..üye adım :st6nger724 şifre:L3I2OT79

  30. yha kendı hoydugum wıdeo yu sılmek kolay baskasının bnm wıdeomu koymasından sonra onu sılmek nası olacak gızlı cekılmıs wıdeom war we onu sılmek ıstıorum hemde acıl bna nasıl yardımcı olablrsınız??????????
    wıdeo burda

  31. mesut abi youtubede bi videoya bi mesaj attım onu silmek için ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim. ( sadece video sahibi mi o mesajı silebilir yoksa bende silebilirmiyim.)

  32. öncelikle emeğiniz için teşekkürler. sizlerden ricam saygı deger bir kişinin onuruyla şerefzizce oynanıyor. bu link teki video yu silerseniz çok teşekkür edecegiz. şimdidien çok var olun..

  33. arkadaşım yaptığın gerçekten çok hoş şu y.tube bir şerefsiz bi video koymuş bu videoyu ingilizce nasıl şikayet edebilirim. Yada silebilirmisin gerçekten çok minnettar olacağım. Askeri üs görüntüsü

  34. MESUT ABİ YALVARIYORUM SANA YOUTUBE YE MESAJ GÖNDERDİM ADI NURSİNEM&EMİN DİYE LÜTFEN YALVARIYORUM ONU SİL
    KULLANICI ADIM:gencfenerli95
    ŞİFREM:nursinememin

  35. abi ben youtubede bir yorum yaptım ve bu yorum başıma bela açtı.bunu nasıl silebiirim.lütfen yardımcı olun

  36. yha hocam sn ne iilk sever bi insansın yha allah snn yardımcın olsun
    allah kolaylık we sabır wersn
    we o youtube ye video yollayanlara da allah akıl fikir wersn yha
    ama snn bu yaptıkların karşılksz kalmas…

    allah senden razı olsun…:)

  37. usta benden habersız bır kız benım resımlerımle kendı resımlerını youtube de yayınlamıs ve benım kız ark la o yuzden aram acılmıstı bu goruntuyu nasıl sılıcem yardım edersen sevınırım sagol

  38. selam mesut abi benimde silinmeyi bekleyen vidyom var abi silersen büyük dua alırsın bana e mail yolla adresi veriyim nolur ab

  39. ya mesut abi bn video yu sildim fakat hala orada var gözüküo fakat açılmıo orda gözükmemesi için ne yapmam gerekir bni bilgilendirirsen sevinirim

  40. Merhaba Mesut Bey,
    Eczacibasi İntema firmasının sistem yöneticisiyim, yakın bir tarihte intema adına bir video bizim iznimiz olmadan youtube üzerinde yayımlandı. Konun bizim tarafımızda çözülmesine rağmen videonun hala yayımlanması bizi olumsuz etkilemektedir. Video ‘nun kaldırılması için yardımlarınızı rica eder. Katkılarınızdan dolayı tesekkür ederim.

    Keywords: intema
    Site in:www.youtube.com
    URL: http://youtube.com/watch?v=*******

  41. Ben çözdüm işi anlatayım :
    birkere my uploaded videoş yok.şiz adınıza başmıyazackşınız
    my account a başın.ŞONRA il baştaki şeçenekte my videoş var.
    gönderdiğiniz video çıkacak. videonun en altında remove olacak ona tıklayın şilindi bile :)

  42. merhaba arkadaşlar youtube dan videoya eklenen yorumu nasıl sileriz açık ve net yazarsanız sevinirim

  43. mesut bey durum sandığınızdan ciddi lütfen bana ulaşırmısın silmem gereken video var ve başkası koydu videoyu nasıl silebilirim videoyu

  44. mesut kardeşim Gözünü seveyim Şu yollayacağım video yu Sil Yolladıma pişmanım Zaten silersen 2. kez Cok buyuk haywa giriceksin PLS

    Link

  45. slm arkadaşlar şu videoyu ben sildim ama hala cıkıyor kalkıp kalkmadıgınıda bilmiyorum ben yine de bilgileri vereyim arama yaptıgınızda şu kelimeler yazılınca cıkıyor ”mezuniyet çiftetelli”
    eger kaldırırsanız cok sevinirim :(
    kullanıcı adı aglatanpalyaco
    sifre 03081986

  46. he bide bana hem videonun tamamen ortadan kalkması lazım orada bi yazı var yeşimle ramco yine kopuyor diye onun da kalkması lazım o nasıl olucak bilmiyorum:( şimdiden cok teşekkürler

    ramazan

  47. slm mesut abi,biz youtuıbe yanlıslıkla video koyduk ama silmeyyoruz.youtube da benim hesabım var darknes2x diye o hesaba gir ordaki bütün videoları sil şifreyide veriyim 365282456 bu hesaba gir ve ordaki bütün videoları ne var ne yok sil.lütfen abi ya rezil olduk.şu videoları silde sana zahmet.

  48. ben seda yuoyubede resmimi gördüm o resim habersiz yapıldı silinmesini istiyorum ailemin duymasını istemiyorum

  49. mesut abicim ben seda abicim lütfan o resmi silmeni istiyorm ben kaendim silemiyorum lütfen siler misin

  50. ben seda
    yuo tube deki resmimin silinmesini istiyorum mesut abi
    yuotube sedammm diye yazılı

  51. slm benim sorunum video değiil ben yazdığım yorumların silinmesini istiyorum.yoksa başım çok büyük belada.LÜTFEN.nasıl silebilirim..

  52. mrb arkadaşlar şu kullanıcı adındaki videoları silermisiniz lütfen olcay317 lütfen bana yardım edebilecekler bu msnyi eklerse sevinirim olcay_317@hotmail.com lütfen arkadaşlar yardımlarınızı bekliyoruz……olcay

  53. selam mesut bey bir sorunum var yardı bekliyorum you tube video yüklüyorum izleyebiliyorum fakat youtube da arama kısmına videonun ismini yazdığımda açılan sayfada videom görünmüyor yardım için teşekkürler.

  54. benim videomu birisi benden izinsiz youtube’a vermiş nasıl sildirebilirim lütfen yardım

  55. slm ben azize sizden ricam birisi youtubeye beni videomu görüntülemiş silmek için yardımcı olursanız çok sevinirim nolur bana yardım edin başlık hadımköylü azizeden show yazıyor yardımlarınızı için teşekkür ederim

  56. arkadaşlar kendi yayınladıgınız videoyu silmek istiyorsanız çok kolay my videos tan remove yi tıklayın anında siliniyor resmi kalıyo ama idere edin

  57. arkadaşlar daha geniş kapsamlı anlatıyım size kendi yayınladıgınız videoyu silmek icin üye girişini yapın en sag köşede mavi yazıyla My Account yazıyor orayı tıklayın tıkladıktan sonraki acılan sayfada my videos yazıyor my videosu tıkladıktan sonra acılan sayfadaki sizin yayınladıgınız videoyu göreceksiniz silmek istediginiz videonun altındaki remove videoyu tıklayın ve olay bitti videonuz cözülmüştür yardımcı ola bildiysem ne mutlu olamadıysam msn ekleyin orda yarıdımcı oluyum duman_66_1@hotmail.com

  58. mereba mesut abi beni sahnede videoya almışlar ve youtubeye atmışlar bunu silebilirmisiniz eyer zahmet olmuyosa lütfen

  59. youtubede videoma yapılan yorumu silme veya videoyu yoruma kapama gibi genel bilgiler lazım şimdiden tşk

  60. merabalar mesut bey.. gecen yaz okulumuzda bi senlik oldu ve karaoke yarismasi duzenlendi.. bende sirf eglence olsun die katildim.. yarisma sponsoru tarafindan youtube a konulmus.. silinmesi icin ne yapabilirim videoyu da ben koymadim.. simdi ailem bu videoyu gordu ve acil silinmesi gerekiyor.. yoksa hakkaten hos seyler yasamicam.. abilerim beni mahvedicekler..:( yalvaririm mesut bey bana bi cevap yollayin ne yapabiliceime dair..

  61. arkaşdaşlar ben youtube ye video yukledim ama bazı terbiyesizler ilginç yorumlar yazıolar
    yorum nasıl silebilir acil bi zahmet yardım edim

  62. lütfen vurucu t!m adlı video nun silin mesini talep ediyorum şahsıma habersizce bu hakareti utançla kınıyorum ve video nun silinmemesi hakkında yasal işlem başlatacamdan emin ola bilirsiniz

  63. iyi günler youtube ye yorum yazdım başıma bela açacak silmek istiyorum lütfen yardımcı olurmusunuz mailime cvb yazarsanız sevinirim tşk ederim

  64. iyi günler mesut bey,,youtubedeki bi videoya mesaj yazdim,,o mesaaji silmek istiyorum,,nasil silebilirim??eger bilgi verirseniz sevirim

  65. mesut bey yotube bir videoya mesaj yazdim,o mesaji nasil silebilirim,,bilgi verirseniz sevinirim

  66. mesut abı dedıklerını yapıyorum cıkmıyo uploaded video dıye bısıy allah askına su vıdeoyuyu sıl abı hayat memat meselesi cok sevınıırım bır an once sılersen cok onemlı benım ıcın.sımdıden cok tessekkur ederım allah razı olsun bızlere boyle bı ımkan sundugun ıcın

  67. mesut bey sizden yardım istiyorum lütfen yardımcı olurmusunuz?biri benim videomu benden izinsiz çekmiş ve youtubeye yollamakla şantaj ediyor,bu kişi beni hem maddi hem manevi anlamda yıprattı,acaba bu video youtubeye verilirse silebilmeniz mümkün olurmu?ve bu kişiyi nasıl tespit edip şikayet edebilirim?şimdiden çok teşekkür ederim

  68. mesut bey benden izinsiz youtubeye verilen videoyu nasıl silebilirim acaba,yardımcı olur musunuz lütfen,çok önemli benim için

  69. mesut bey msj larım gelmiyo heralde acaba baskası tarafından youtubeye yollanan video nasıl silinir?yardımcı olursanız sevineceğim

  70. suna 3 ve suna 4 u bı zahmet sılebılırmısınız adım kitboxtimer06 şifrem reısyesım

  71. ya arkadaşlar bi wideo da yorumum reply edilmiş we kötü şeyler yazmış.o yorum oradan nasıl silinebilir?en azından ben kendi yazdıgım yorumu silmek istiyorum
    bu konuda bilgisi olanlar rica ediyorum bana ulaşsın
    msn adresim: tarragona55@hotmail.com
    lütfen arkadaşlar

  72. ya ben sildim ama bu seferde rda gözüküo resım onu nasıl kaldırıcam ordan video acılmıyo ama resım gozukuo

  73. valla daraldım abi kac saat oldu halen daha o fotorafı kaldıramadım önce o kalan resım uzerındekı artı ısaretıne basıorum sonra QİCKLİST yapıorum orda remove var onu ısaretlıorum siliorum ama sılmıo halen daha duruo video yok ama foto duruo abi aram bozulucak biz hoşuna gıder dedık ama gitmedi kız arkadasımın ve zor durumdaım nasıl silenilirim yardımcı olursan sevinirim … başarılar abii

  74. arkadaşlar resimlerim konuldu diyelim youtube ye onu silmem lazım lütfen yardım koyanı tanımıom resimleri nasıl buldu onuda bilmiom acill lütfen yardım edinnnn

  75. aynen ben de yazdığım bi yorumu silmek istiyorum.Bilgisi olan varsa acil yardım etsin!:.

  76. merhaba mesut bey.bizden görüntülerinizi youtuba verece diye şantajla para istiyolar ununiçin videou montajlamışlar.bana nası yardımcı olabilirsiniz.1000 kontör istiyo bizden ama bunun devamı gelecek dio lütfen yardımcı olun
    çok zor durumdayım

  77. hhahhahhahha yaqtım yaw ama bıraz farklı yoldan yaqtım kalsırdım :D saolun paylasım için

  78. arkadaşlar ben buldum çokda kolay sayfanın en başında kullanıncı isminizin olduğu hizzada Account var ona tıklayın seçeneklerden My Videos diyin sizin siteye eklediğiniz videolar çıkacak videonuzun yanında küçük bnir kutucuk var ona tıklayın ve ardından silmek istediğiniz videonun altındaki Remove Video ya tıklayın çıkan soruya ilk şıkkı seçin ve artık o videoyu kaldırıyorlar bu kadar basit

  79. peki arkadaşlar ben izinsin bana ait başkasının ekledi bir videoyu nasıl silebilirim acil yardım lütfen çok önemli arkadaşlar

  80. arkadaşlarrr yardım edın ltfnn resimlerim ele gecırılıp youtubeye veılmişş ve benım ailem bunu hiç hoş karsılamazz nasıl silebilirmm lütfen yardım edın:(:(:(:(:(

  81. başkasının koymuş olduğu videoyu nasıl silecez ama ya nolur yardımcı olun :( her yolu deniyorum başkaları yüzünden biz kötü duruma düşüyoruz nasıl silinir nolur yardımcı olun
    ölüm kalım oldu valla ya

  82. abi kendi yolladığım videoları nsl
    silecem ya
    yoksa varya kıyamet kopacak yaptık bir salaklık nsl çıkacağız bu işin içi,nden bize yardımcı olun cvb bekliyorum

  83. benim durumum burdaki arkadaşların ki kadar basit değil malesef çünkü beni çok ii tanıyan ancak bana kimliğini açıklamayan biri msn den görüntü resmimi çaldı ve benden çok şerefsiz bişey yapmamı istedi bende doğal olarak kabul etmeyince benm görüntü resmimi youtubeye koymuş ve bu video da beni rencide edici ahlaka aykırı şeyler yazıyor ve benm bütün özel bilgilerim yer alıyor ve ben bu videoyu kaldırtamıyorum bana yardım cı olun lütfen

  84. MERHABA MESUT ABİ KÖŞE YAZILARINI ZEVKLE OKUYORUM YA BENİM BİR SORUNUM VAR İZLESENE .COM DAN BNM ADIMA TANIMADIĞIM BİRİ VİDEO KOYMUŞ ONU SİLERSEN ÇOK SEVİNİRİM GİZEM AKCURA ADINDA LÜTFEN BAKIN BEN GENÇ BİR KIZIM BÖYLE ŞEYLER PEK HPŞ DEĞİL..

  85. kardeşim yaptığın hayırlar için sana sonsuz teşekkür ederim kendi ve bütün arkadaşlar adına bir ricamda benim olacak bizimkisi başkası tarafından koyuldu bir türlü silemiyoruz koyan haysiyetsiz piyasada yok mesaj attım kaldırmadı hala ne yapabilirsin mesutum yardımını bekliyoruz. çözümü yoksada şikayet etmek için nerden başvurmalıyız. saygılar. ferdi demir

  86. mesut hocam benimde videoyu silermisin(öğrenci evi)
    valla kız arkadasım mahvedecek beni.. nolur yardım et.. ben denedim hata verip duruyo
    username:erhun86
    şifre:erhun86 yada eruserus

    şimdidem sagol ustad

  87. mesut bey yazdığım yorumu nasıl silebilirim. birde sildiğim videonun resimleri ve yazıları hala duruyor. nasıl tamamen kaldırabilirim teşekkürler

  88. izlesene comda vıdeolarıma gırdım silinmiş
    fakat isim yazınca google de cıkıyor

  89. mrb snlerce bırturlu sılmedıgmız vıdeo var nedenı kulanıcı adı ve sıfre unutllmus yardımcı olurmusun admin cok sevnırım olursun sımdıden saol

  90. Selam. Burdaki arkadaslarin Youtube’deki videolariyla ilgili sorunlarini okudum. Benimde boyle bi sorunum var, fakat videoyu kendim yuklemedim. Yukleyen kisiye silmesini soyledim ama silmedi. Bana yardimci olurmusunuz lutfen?
    saygilarima.

  91. izlesene.comda dun yaptıgım bı vıdeo var onu hemen kaldırımısınız lutfen cok acıl PRENSESİM yazınca cıkıyor vıdeo

  92. görevli kimse allah ıcın lutfen izlesene .comdaki PRENSESİM yazınca cıkıyor o videoyu acıl hemde cok acıl sılın lutfen

  93. merhaba admin bey benim sorunum şu youtube ye video yükledim arakadaşımın videosuydu arkadaşım sorun olmaz dedi ama ben yinede gerekli gereksiz insanlar altına küfür yazabiliyor şu an olmadı ama olabilir bunun için videoyu kaldırmak istiyorum ancak ben videoyu yükledikten sonra hesabımı kapattım bu şekilde silinir dedim silinmedi kaldı şimdi aynı e posta üzerinden farklı bir hesap açtım ama o video’yu silemiyorum çünkü eski hesaba ait oluyor ne yapacağım nasıl silerim.Bilgilendirirseniz sevinirim.

  94. bana ait bir videoyu yayınlamışlar şikayet edeyim diyorum ingilizce çıkıyor ya anlamıyorum ne yapıcam bana yardım edebilirmisiniz lütfen :(

Bir Cevap Yazın

