Shake It Up Şekerim İşte Eurovision 2007 Şarkımız

Bu yıl Türkiye Eurovision Şarkı Yarışması’nda “Shake It Up Şekerim” adlı eser ile yarışacak. Kenan Doğulu’nun seslendireceği eser 9 Mart’ta kamuoyuna açıklanacak.

Seçici Kurul Eurovision Şarkı Yarışması’nda Türkiye’yi temsil edecek eseri belirlemek üzere TRT Genel Müdür Vekili Ali Güney başkanlığında toplandı. Kenan Doğulu eleme için hazırladığı 3 şarkıyı kurula dinletti.

Aralarında Genel Müdür Yardımcısı Muhsin Mete, Müzik Dairesi Başkan Vekili Deniz Çakmakoğlu ve Ankara Televizyon Müdürü Muhsin Yıldırım’ın da bulunduğu kurul, ülkemizi temsil edecek şarkıyı seçti.

Konuyla ilgili açıklamayı Ali Güney yaptı: “Finlandiya’nın Helsinki kentinde düzenlenecek olan 2007 Eurovision Şarkı Yarışması’nda kurumumuz ve ülkemizi temsil edecek sanatçı Kenan Doğulu tarafından hazırlanan 3 eser arasından, sanatçının da içinde bulunduğu kurulca yapılan değerlendirme sonucunda “Shake it up şekerim” adlı eser seçilmiştir. Sanatçı tarafından üzerinde tekrar çalışılarak son şeklini alacak olan bu eser, Mart 2007 tarihinde yapılacak basın toplantısı ve bir televizyon programı ile kamu oyuna sunulacaktır.”

Kenan Doğulu da, “Birçok eser yaptık. 7-8 çok sevdiğim parça oldu. Bunları 3′e düşürmek bile çok zor oldu. Çok neşeli, çok güzel bir eser seçtik. Hayırlı olsun.” dedi.

Kenan Doğulu’ya Şimdiden Başarılar…..

İzleyin

Son Güncelleme : 9 Mart 2oo7

Shake It Up Şekerim İşte Eurovision 2007 Şarkımız” üzerine 67 yorum

  1. şarkı çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk süperrrrrrrrrrr hep siz katılın

  2. şarkıı çook güzel değil maalesef ama kıpır kıpır.neden bu kadar büyütüorz bı eurovisionu ben anlamam.bu yarışma amatörler yarışı aslında ama biz çok abarttık geçen seneki birinciyi hatırlayın!ben konservatuar okuorm itüde bgn oklda onu tartıştık şarkı hoş ii ama çok iii diil ayrıca olmk zorundada diil kenanın bu sorumluluğu alamsı alkışlanıcak bir davaranış aslında keyifli bi şarkı umarım ii yerlere gelrz.ama ben türkçe şarkıdan yanayım!ama kimse anlamıo demyn!kendi ülkemizn insanları,kendi ülkemizn şarkısını anlamıo bundan daha vahim bir şey mi var!ayrıca unutmayın ŞEBNEM PAKER BU ÜLKEYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ GETİRDİ!HEMDE TÜRKÇE SÖZLERLE,NEYLE,SAZLA,DARBUKAYLA!HER ŞEYİYİLE BİZİM ÜLKEMİZ VARDI ŞARKIDA!her şeye ragmen gene de bol şans severim kenan doğuluyu.

  3. Bu eurovision şarkısı için farklı beklentiler içine giriyoruz ve bu nedenden dolayı şarkıdan zevk alamıyoruz…5-6 Defa ard arda dinlendiğinde aslında çok güzel şarkı;ama hepimiz (merve’ye katılıyorum) bu eurovision işini çok büyütüyoruz.
    Bu şarkı ile inşallah birinci oluruz!(Her zaman büyük düşün)….
    Şunu da demeden geçemeyeceğim;keşke çakkıdı piyasaya çıkmadan kenan doğulunun eurovision’a gireceği belli olsaydı.Böylece çakkıdı eurovizyon şarkımız olurdu ve 1.olurduk.Tıpkı Tarkan’ın Şımarık şarkısında ki öpücükler yabancıların dillerine dolandı ise çakkıdı şarkısında da ”çakkıdı çakkıdı ” kelimeleri dilden dile dolaşırdı….
    Ama Şimdi Shake It Up Şekerim Var!
    Kenan Doğulu’ya Başarılar…

  4. kesinlikle mesut a katılıyorum çakkıdıyla inletirdik ortalığı..ama bazı şeyler için geç olduğu için elimizdekileri güzelleştirmekle yetinmek zorundayız bence şarkı çok güzel insanların içini kıpır kıpır edebilir ayrıca şarkıda bi kaç ufak tefek değişiklik daha yapılabilirde türk ezgilerine ve enstrumanlarına yer verilirse davul zurna darbuka zil felan gibi çok daha başarılı ve iç gıdıklayıcı olucağına inanıyorum onun dışında kenan doğuluda olması gereken herşey var zaten..ses görüntü vs. vs. neyse bu yola girdik sonuçta.. Önemseme konusuna gelince bence önemsemeliyiz bu ülkeyi dışarıya nasıl yolla olursa olsun bi şekelide tanıtmalı kendimizi müziğimizi kültürümüzü ispatlamalı osmanlıda olduğu gibi ne kadar asil bi ülke olduğumuzu göstererek özendirmeliyiz diğer milletleri ve küçümsememeli bunu her yoll yapmaya çalışmalıyız..bundan sonra kenan a başarılar diliyor ve bu yorumlara kulak vermesini temenni ediyorum….

  5. şarkı çok ii başarılar kenan..yalnız keman sesi hafifletilip darbukaya ve davula ağırlık verilirse şarkı öncelik kazanıcak ritimler daha vurgulu olmalı ama inanıyorum bence sertabın şarkısından çok daha ii..derecemiz sağlam olucak yalnız kenan bu yorumları dikkate al ve şarkı üzerinde biraz daha çalış bence

  6. 1) ritmik bir şarkı
    2) kenan sahneye çok yakışıyor
    3) kenan dans etmeyi seviyor ve bu sayede iyi bir sahne gösterisi hazırlayacak eminim ( sibel tüzün ‘ün aksine :))) )
    4) kenan’a şimdiden başarılar umarım ülkemiz iyi bir derece elde eder.
    5) bu yarışma önemsiz madem ( yukarıdaki arkadaşlara cevap ) o zaman neden bu kadar eleştirmeye değer buluyorsunuz bu da tartışılır. türk milleti önemsiz bulduğu şeyleri aslında önemsiyor.
    6) kenan eminim son 2 yıla göre iyi bir başarı elde edecek.

  7. süper olmusta 8ay önçe haberlerde KENAN DOGLU gelyanıma sengilm veya vb leri hiç böyle olmayaçaktı

  8. ben de beğendi şarkıyı yunan şarkısınıda beğenmedim diemicem adamı oynatacak gibi ama ben hezaman ülkemizi bir adım önde gördüm kenan sana hep destek tam destek

  9. bence tek kelimeyle BERBAT olmuş.bas çok baskın.Türkiyeye özgü hiçbirşey yok.nezaman bitecek diye bekledimm.belki ilk ona gireriz;umarım…tartışılacak ve anlayamadığım bi konu daşu ki;neden ingilizcenin arasına türkçe bi kelimeyi sıkıştırma gereği duymuşlar.ya tam türkçe ya da tam ingilizce olsun bu çok mu zor yani.aslında Türkiyeyi yansıtıyor;ne olduğumuz belli diil hakkaten,özene özene bu hale geldik.özgün olmak çok mu zzor.BEN AB İŞİNE DE KARŞIYIM ; GİRMEK İSTEMİYORUM O ÜLKELERİN ARASINA.anladığım birşey daha var ki;sanatçıdan beklentiniz olduğunda sınırlanıyor ve özgürce yaptığı müziğin yerini hiçbişey tutmuyor…neyse;artık herşey için çok geç demek için belki de çok geç :(

  10. walla kenan çakkıdı ile girse 1. olurduk bu şarkıda güzel ama bunla bi yere varacağımızı sanmam hem çakkıdı türkçe bi parça neyse yine kenan işini bilir diyorum başarılar dilerim ( içimden bi his yine dandik birini 1. yapacaklar diyor geçen sene mesela :) )

  11. Vallahi hiç begenmedim neden türkçe şarkı söylemek varken ingilizce söyleme gereği duyuyorlar. Sertap erener ingilizce şarkı ile birinci oldu diye illa diğer şarkılardami ingilizce olmak zorunda. Ben Kenan’dan güzel bi şarkı beklerdim. eurovizyon deyince en popüler sanatçılar bile neden böyle berbet şarkılar yapıyorlar anlamiş değilim. Diğer albümleri daha güzeldi. Bu şarkı ile finale kalırsak iyidir.. genede başarılar.

  12. ben kesinlikle merveye katılıyorum neden bu kadar büyütüyorlar bende anlamadım ayrıca kenan cemre yle çıkıyomuş diyede çelişkiler duyuyorum artık ne kadar dogru ne kadar yanlış oldugunu bilmiyorum

  13. bence çook güzel zaten kenana hayranım kim ne söylerse söylesin 3 senenin en ii şarkısı
    inanıyorumki iyi bir derece alacagız

  14. ya ben sırf türkçeden yanayım türkçemiz zaten çok berbat durumda. lütfen uyanın artık burası türkiye ama heryerde ingilizce var
    evet kelimesi varken hiç ingilizce bilmeyen biri bile yes diyo bu kdr saçmalık olmaz
    sokaga çıkıyoruz heryer ingilizce
    yok centroom yok bilme ne show time bunların türkçesi yokmu lütfen dediklerimi dikkate alınız…türkçemizi kullanmak dileğiyle

  15. bence şarkı güzel ama yunanistanla aynı sözleri paylaşmak………………………. sanki başka kelime yoktu aynı senede en büyük rakiplerimizden biriyle aynı sözler çok ilginç dimi:)

  16. HARRRRRRRRİKA BİŞİY YAA BRAVO KENAN BU ŞARKIYLA HERKES SALLIYACAK ŞEKERİM!!!BAŞARILAR BU SENE 1.YİZ

  17. arkadaşlar polemiğe girmeyelim bu şarkıyı acayip tuttum ben hem ingilizce daha avantajlı bence

  18. muhteşem biir şarkı süper ilk 3 teyiz kesinn başarılar kenan ayrıca sunu söylim büyütmeye gerek yok diyen arkadaşlar yoksa yorumda yapmayın bi zahmet türkiyeye güveniniz olsun biraz zor ayakta dursakta :) ben bu sarkıyı çok sevdim inşllah ii yere gelecek en azından o limilimi ley mi ne ondan daha iyi oldugu kesinn süperrrr

  19. bence kenandogulu bu ısı kıvırımı bılmem ama cakkıdıyla gırseydı eger kesın kaznırdık ama bu sarkıda guzel sureklıdınlıyınce kulaga hos gelıyoo fakat eurısıon bu kadr ndn ınsanlarımız buyutuyo anlamıorum eger kenan dogulu bırıncı olmassa belkıde kendıne olan guvenıde azalıcak dıceklerıkı kenan dogulu kaznamadı fılan fılan ama genede kenan doguluya basarılar dılorum ınsallah bırıncı oluruz sayende:d

  20. cok beenndim ben yaa dinledikce daha hos gelio kulaga ama yunanistanında melodiler cok iyi bence kıyasıya rekabet var diom ben vala son sözüm salla helsinkiyi kenan!!!seni seviyoruzzzzzz

  21. süper bi şarkı ama sanki biras eerevizyona uygun olmamış aman sanki başkası daha mı güzel yapçak güzel işte bu arada melih seni çoook seviyorum seni seviyprum diyen dillere deil senin için ağlayan gözlere inan jnm… s.s

  22. ben seda hakkı seni çoook seviyorum sen herkesin dediğine bakarsan bu iş yürümez ama bana inan ben seni çok seviyorum aşkım benim (herşeyede kızma)

  23. BEN FRANSADAN ASYA. EUROVISIONU COK YAKINDAN IZLERIM, BENCE SARKIN GUZEL, AMA KOREGRAFI HIC ORIJINAL DIGIL, MESELA GERCEK HALAY CEKEBILIRSINIZ, KULTURUMUZU TANITIRSINIZ. ODUNLARNAN,IPLERNEN FELAN DANS COK GUZEL OLUR BIR DE HIP HOP TAM OLUR. AMA BENCE BIRINCIYI BULGARISTAN ALACAK.
    yINEDE KALBINIZDEN GELENI YAPIN. BONNE CHANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NOT:TURKIYEDEKILER,FRANSAYA OY VERIRSENIZ COK MUTLU OLACAGIM.MERCI.

  24. Kenan dogulunun sarkisi fena degil fakat basarili olacagini sanmiyorum. Ilk duyusta ritim akilda kalmiyor karisik geliyor..bir kac kez dinlemek gerekiyor. baslangicta normal söylerken shake it up sekerim e gecisi harmonik olmamis. Yunanlilarin shake it up’i (yassou maria) maalesef daha hosuma gitti, daha canli ve heyecanli bir sarki daha oryantal ve balkan ritimleriyle latin karisimi tam uyumlu… Ben Kenan doguluya basarilar diliyorum ama diger sarkilarin yaninda cok modern ve sönük kaliyor büyük bir basari alacagina inanmiyorum..Ama sarkinin ritmi üzerinde calisilirsa o ayri.

    Saygilar

  25. ben çok beğendim. sertap erener den sonra ki eurovision şarkılarını hiç beğenmemiştik. sonunda aradığımızı bulduk. umarım every way that I can’le aynı başarıya ulaşabiliriz. kenan doğulu’ya başarılar….

  26. şarkı çok gzl ama dans sanki biraz başarısız belki finlandiyada daha gzl bi dans yaparlar dansa bakanlarda oluyo çünkü ama şarkıyı çok beğendim güzl

  27. TURKİYENİN VE BİRÇOK ÜLKENİN ANLAMADIĞI BİR DURUM VAR.EUROVİSİON İÇİN HAZIRLANAN ŞARKILARDAN BİRİNCİ OLANLARI AKLINIZDAN GEÇİRİN.ŞARKININ HANGİ DİL OLDUĞUNU GEÇİN,SÖZLERİNİ GEÇİN AMAA BU ŞARKILARDAN,,HANGİSİNİN NAKARATAN SONRAKİ KISMI OYNAKSA,KULAĞA HAREKETLİ VE HOŞ GELİYOSA O ŞARKI AKILDA KALIYOR VE OYLARI ALIYOR.AMA DİKKAT EDİN ARKADAŞLAR,,YUNANLILAR BUNU ÇÖZDÜ….
    BU YIL BİRİNCİ ONLAR OLUR BÜYÜK İHTİMAL.BİZDE İLK BEŞ’E GİRERİZ.AMA SERGİLENEN GÖSTERİ İHTİŞAMLI OLURSA YUNANLILARLA ÇEKİŞİCEZ DEMEK….
    ANCAK TÜRKİYE Bİ ORTAYI BULAMADI.TÜRK KÜLTÜRÜ DİYE “RİMİ RİMİ LEY”SUNDULAR OLMADI.ŞİMDİDE TAMAMEN BATI TARZI ŞARKIYLA GİRİYORUZ..BİNDİK BİR ALAMETE GİDİYORUZ KIYAMETE…:)KOLAY GELSİN KENAN…

  28. inş birinci oluruz ama kenan doğludan daha güzel şarkı bekliyordum bana göre bu sene israil kazanır yada portekiz biz ilk beşe gireriz KENAN DOĞLUYA tüm TÜRKİYE destek vermeliyiz her şeye kötüm ser bakmayalım haydi kenan doğulu dua larımız seninle

  29. süperr bi şarkıı iyi bi derece alcağımızz kesin ama bizim gönlümüüsden geçen birinci olması…şarkıyyaa kötüü diğenlerinde bence şarrkıdan anladıkları yokkk.daha ii bi şarkı olabilirdi ama yinede kenan doğulu ya başarılar…:D

  30. yha PARDON AMA OO GEÇEN YILKYLE İLK 15 DEYSEK BUNLA İLK 10DA OLURUS bu şarkı çok güzel httta ilk 5 ble olablr

  31. ya bence sarkınnın ritmi güzel de sarkı biraz basit ayrıca kenan sarkıyı söyleyememiş bence ing ağzıyla. ilk trt de yayınlandığı zamn sarkıtı ezberleyememişti bileam sahne showuyla bişeler olabilir bence basarılar dilerim

  32. bence geçen seneki fiyaskodan sonra bu doping gibi geldi. güzel bir seçim ama çakkıdıyla girse daha iyi olurdu.bu parçada çok güzel ama yerine pek olturmamış.

  33. çok güzel dehşet 1.yiz kesin bebat diyenlere yuuuuuh diyorum böyle mi destek vereceksiniz ne demişler hep destek tam destek tamam mı…………………

  34. valla cidden söyleyim ilk basta bende öyle diyodum fazla sevmedim felan diye ama aslinda biraz önce yunanlilarinkine baktim yemin ederim biziki onlarinkinden bin kat daha güzl olmus valla afferin kenan dogluya ins. bu söyledilerinize pisman olursunuz ve ozamanda anlarsiniz ama is isten gecmis olcaktir….ayricada Kenan Dogluya basarilarin devamini dilerim….

    **********INS. KAZANIRIZ TABI ALLAHINI IZNIYLE*********

  35. beeeeeeeeeeeenncceeeeee harikaaaaa birrr şarkı kesin bu sene 1. yizzzzzzzzzzzzzz.

  36. bu şarkı ssssssssüüüüüüpppeeeeeerrrrrrr yaaaaaaa
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. kenan doğulu ya işte budur ya arkadaşlar kesinlikle iyi bi karaografiyle birinciyiz biraz daha dans ve ritim aman kenan sana güveniyoruz süpersin yapıcaksın sana inanıyorum sarkıları dinledim bulgaristan ve de bosna hersek rakiplerimiz başkada yok başarılar kenannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn number oneeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  38. bence bu şarkı süper diyenler pekte haklı değil. 1. nin kim olacağına gelince Çek Cumhuriyeti ya da Romanya olacak bence. shake it up şekerim güzel ama eurovisionu kazanacak kadar güzel deil.

    1.Çek cumhuriyeti ya da Romania olur bence.

  39. şeyk it ap şakir hepsi bu. :D ne buyutuyonuz yaw…girseydi kurban pentagram görseydiniz dunya milletlerinin halini…

  40. BULGARİSAN süper kesin ilk üçte.bulgarları sevmeme rağmen haklarnı yememek lazım türkiyeyi bu kez sollar.ama politik işler karışırsa bilememkazanmayı hakk ediyorrr.

  41. şarkı çok güzel kenan doğuluda cok güzel söyluyo onu simdi daha çok seviyorum kesin biz kazanacaz

  42. Bence bu sarki super.. Seni tebrik ediyorum kenan.basarilar.Ama sarkiyi daha yarim yamalak dinleyebildim insallah eurovisionda 1.olursun

  43. evet.Kenan cnm bu sarki cok guzel.Yalniz internete girenler icin,sarkinin turkcesini de kouysaniz iyi olur.Seneyede eurovisiona hepsi grubu yani biz giricez.Sana cok cok basarilar diliyorum cnm.

  44. kenan sana guveniyorum sarkim nasil arkadaslar diyecek olursan SUPPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.bAZILAR COK BUYUTUYOSUNUZ DEMIS AMA SARKI NE KADAR GUZELSE O KADAR BUYUTULUR OYSA SRKI NE KADAR KOTUYSE O KADAR KUCULTUR. sARKIN COK GUZEL KESIN 1.OLUCAZ

  45. çok güzel ama ingilizcemiz kötü iyi ama ne söylediğinizi anlamıyoruz kenan orta birlere göre şarkı çıkar shake ıt up sekerim
    ÇAKKIDI ÇAKKIDI KENAN

  46. sonuna kadar desteklioyrum inş bu sene birinci oluruz gercı cok zor ama yındede basralıar en buyuk TURKEYYY

  47. bence şarkı mükemmel diyebilecek kadar harika olmuş beyenmemiş olabilirsiniz ülkemizde şarkı çok tuttu inanıyorum ki yabancı ülkelerdede tutacak dünyanın ortak dili ingilizce ve eurovisionda da türkçe olmaz inanıyorum ki 2.birinciliği bize kenan getirecek herzaman ülkemizin arkasında olmalıyız

  48. TÜRKİYEEEEE
    son üç senenin en iyi şarkısı kenan arkandayız şarkı süper ŞEKERİMMMMM
    HADİ birinci olda beğenmediğini söyleyenlerde söyledikleri sözlerin altında ezilsin…

  49. Yaa çok güzel bir şarkı muhteşem bir şarkı nasıl 4. oldu anlamıyorum serbia nın şarkısı hiç güzel değildi bizim şarkı çok muhteşemdi

  50. ya of yaaa 4. olduk bulgaristanlilaer bize oy attilar ama kendileri 5.oldu.oysa surbistan hic guzel soylemedi ama 1.oldu haksizlik var

  51. ya şarkı gzl kenanın ses yabancı şarkılara uymuyo bence.türkçe şarkılarda çok başarılıda yinede güzeldi

  52. öteki şakılara göre 1.olması gerekti öbürküler iğrençti bizim ki hem kıpır kıpır hem ritimli öbür şarkılar halt etmiş yaa

  53. yyaa bence sırbıstanın şarkısı daha güzeldi duygusal şarkılar daha güzel oluyo

  54. sheke ıt up sekerim şarkısı mütiş 1. olmayı hakedi ama malesef olmadı işallah seneye

  55. bence süper çok güzel ama şimdi ermenistan bize puan vermedi biz onlara 12 puan verdik hemde o sırbistan şarkısı çalıntı çıktı arnavutlukmu ne söyleyomuş bizim gibi çalıntısıznamusla çıksınlarda göreyim kenan tebrikler… 4. olsak bile gönlümüzde 1. sensin zaten 1.lik bizim di

Bir Cevap Yazın

