Play 65 Online Tavla Oyunu

Tanitim:
Ücretsiz Tavla Oyunu!
Play65 dünya’nın dört bir yanından tavla tutkunlarını internette bir araya getiren en büyük tavla sitesidir. 17 dilde hizmet vermekte olup eşsiz grafikleriyle gerçeği aratmamaktadır. En büyük özelliği hem hem sohbet edip hem de tavla oynama imkanı sunması. Ve bunlar tamamen ücretsiz!

Play 65 Online Tavla Oyunu” üzerine 21 yorum

  1. slm ben daha onca play 65 e kayitliydim cikarilmisim hesabim kapanmis tekrar girmak icin ne yapabilirim?

  2. 1OO DOLAR YATIRDIM AMA KAYIT SILINMIS GALIBA BU SITEYI GUVENLI BILDIGIM ICIN GIRIYORDUM SANIRIM YANILMISIM YETKILILER BU MESAJIMA CEVAP VERIRSE SEVINIRIM

  3. bu oyununun zar kombinasyonunu kuran kimse anasını avradını soyunu sopunu mikeyim tam anlamıyla şerefsiz biri yapmış olmalı bu zarları kesinlikle tavsiye etmiyorum oyunu bilmek yetmez kesinlikle zar oynuyo sen bakıyosun

  4. ayıp kardeşim kaçıncı defa yazıyorum ne play65miş cevap veren yok orada çalışan yoooookmuuuu

  5. slm ben 1_seytan_1 nıkıyle yaklaşık 1 sene dır oynuyorum
    we 2501 puanı aştım ama bundan sonra zewkle oyun oynayacagımı sanmıyorum sebebine gelınce 2500 den sonra rakıplerımı yenmem rağmen puan alamıyorum rakıp benı maglup edınce benden puan gıdıyor sıstem cok sacmawe bence bu sekılde olması cugo ınsanın bu oyunu oynamamak ıstememsıne yol acacaktıryanı sıstemı we sıteyı terk edeceklerdır su ana kadar belkı 1000 kısıyle konustum bu konuda hem fıkırız play 65 artık bellı bır nokhtadan sonra 2055 den sonra puan wermedıgı ıcın cazıbesını kaybedıyor lutfen buna bır çözüm bulun we duzeltın cunku yanlış bu sekılde ınsanları kendınıze cekemessınız rıac edıyorum bu sıstemı değiştirin we kazana puanını alsın kı oyun haz wersın yanlış dusunuyosam soleyın sadece ben değil herkesın ortak fıkrı bu neyse şimdiden cok tşk ederım ılgı we alaka gostrerecegınıze emınm kı buradan insanlarn ayrılmasını ısde ıstemezssınız kolay gelsın han karahan

  6. siz kime yazıorsunuz arkdslar sizin tınlayan biri oldugunu sanmıorum bu ne dilek agacı gibi herkes bi derdını yaslamıs buraya safmısınız aq bu yazıya cevap veren bir yönetici oldugunda siteden ve dier site çalışanlarından özürdillcem . Ama hiç zannetmıorum böle bişi olucagını siz bi bok deilsnz onların gözunde sorunlar burda biriktirilmek içindir çözümlenmek için deil saygılar sevgiler hürmetler :D

  7. İlgilenen Yorumlarınızı Okuyan İnceleyen elbette Bir Yönetici Var Ancak HerTürlü Sıkıntınıza Çözüm Bulabilecek Vaktimiz Yok. Teşekkürler.

  8. kardesim eger vaktiniz yoksa eleman alın.öğle 24 saat hizmet demeyi biliosunuz ama.hesabım kapatıldı ve gün içinde acılmazsa allah belamı versin girmicem bu siteye girenlerede mani olacagım.

  9. ha ayrıca size 24 saat ulasabilecegim bir telefon numarası verin.sakın bana yok numara veremeyiz falan deme bal gibide verirsin.mail atıoz amk ingilizce cvp gelio.kardesim basvuru yaparken ingilizce biliomusunuz diyede sorun bari.bi payoneer kart istedik 3ay sonra geldi amk.oyun kazandıgımız zaman kestiğiniz komisyon bence az.bence yüzde 50 falan kesin amk!!! dediğim gibi eger hesabım acılmazsa ve telefon numaranızı vermezseniz allah belamı versin ne oynicam nede baskasını oynatcam.gircem siteye herkeze anlatcam yapılanları.

  10. yaa arkadslar kafayı yiycem girmiyorum siteye kaydım vardı unuttum yeni kayıt kabul etmiyo,meil atıyom cvp gelmiyo,yeter ama artık yaaa.bana yardım etcek yokmu yaa

  11. ya arkdaşlar ben bu siteye grmiyorum yaw nedir sebebi anlmdım gitti ne olur destek verin msn adresmi XXX

Bir Cevap Yazın

