Eylem- Masum Masum

Eylem- Masum Masum” üzerine 41 yorum

  1. eylemi çoooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk SEVİYORUM ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK BEĞENİYOR VE BAYILIYORUM

  2. eylemin dunyada tek ve biricik askim eylem seni cok seviyorum anlatilmaz sekilde neolur eylemin msn inin bilen varsa soylesin mutlaka eylemin seni burdan opuyorum be hollandadan bol bol selamlar

  3. eylem seniiiiiiiiiii seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmm hab dich ganz doll liebbbbbbbbbbb schatzzzzzzzzzz busssssiiiiiiiiiiii muahhhhhh öpüldün

  4. eylem lütfen bana msn ni ver nolur bu aradaen eylemnaz by sana aşığım ben 13 yaşnıdayım iyi geceler sana aşkım lütfen msn ni ver

  5. hello how are you bu kadar ingilizcsi olan vardır inşallah eyloş seni çok seciyorum msn ne senin byyyyyyyyy

  6. EYLEM ABLA NE OLU BAMA MSN ADRESİNİ VER.ÇÜNKÜ SENİ ÇOOK SEVİYORUM.ŞARKILARINI ÇOOK SEVİYORUM

  7. ben eylemin msn adresini biliyorum ama ne kadar dogru onu bilmiyorum eylemin msnsi:eylem.mizmiz.aman@hotmail.com

  8. adım cem ama bir sakaydı oo sexiy olayı sakaydı ama sana bagılyom hem ben 12 yasındayım seni seviyorum

  9. yawss beni bu kıza benzetiyorlaR ama ne alakaysa bilmem..??? ancak ingilizcemiz benzerdir…hi,what are you doing ,eylem now??good luck from me to you…good bye…see u…

  10. yaLNIZ tarzını biraz değiştirse…ingilterede büyümüşsün birasss rock havası koklamışsındır…birass rock söyle eylem abla.arabeskimsi şeyler hoş olmuyor….ben rockçı… müge…

  11. nbr eylemabla ben berfin sana çok hayranım gülsuyuna konsere gelirmisin seni çok seviyorum canm eylem ablam lütfen konsere gelirmisin lütfen lütfen canım ablacım eylem abla beni kendine kaydedermisin zimonoz_17@hotmail.com

  12. BEN EYLEMİN MSN SİNİ BİLİYORUM ARKADAŞLAR… SANIRIM DOGRU.ÇÜNKÜ KONUŞTUM..ADRESİ….EYLEM.MASUM.AMAN@HOTMAİL.COM…..
    HA KONUSTUM GERCEK BU RESİMİNİDE GÖNDERDİ…..

  13. merhaba biz gizem zehra biz eylemi çok seviyoruz ama sadece bir tane msn adresini bulabildik lütfen daha fazlasını yükleyin lütfen şimdi byyyyy

  14. ben rusyada yaşıyo eylemi ben tanıyo onun evini ve telofonunu biliyo. ayrıca eylemi ben sizden daha çok tanıyo ve seviyo ayrıca bende msn var onun veriyor ben eylem.masumaman_mizmiz@hotmail.com

    Bu Arkadaşımız Bizleri Rusyada Yaşıyor Olarak Kandırmak İstemiş Ama Malesef Yemedik IP Numarandan Yaşadığın Sokağı Bile Söyleyebilirim Sana Nerere Yaşadığını Bilmiyorsan…. MesutWeb Admin®

  15. slm ben ozge nasilsiniz ben eylemin msn biliyorum ama vermem cunku kendisi bana soledi kimseye verme diye onun icin hyr no

  16. selam ben nusret eylem hayranıyım eylem msnesini bilen warsa sölesin eylem ne olur msnneni wer seni çok sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  17. ya ben eylem ablayı çok ama çok seviyorum herkezden msn sini biliyorum çok var onun msn si hepsiyiyide unutmayım tabi hoşcakal :d

  18. selam nbr nasılsınsen çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum canımHAYATIN CEZASINI GÜLÜŞLERİNLE VER KÖTÜLÜKLER YIKILMADIĞINI ANLASIN YAPRAK MİSALİ DÖKÜLSENDE SENİ SEVENLERE YENİDEN YEŞER ÇÜNKÜ YANINDA BENDE VARIM AŞKIM

    Sana Ne Demeliyim GüneşIm Desem Güneş Batıyor, Hayatım Desem Hayat Kısa, Gülüm Desem Oda Soluyor, Sana Canım Demeliyim Çünkü Bu Can Seninle Yaşıyor..

    Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba

  19. eylem seni çok seviyorum ne olursun msn ver seni çok seven hayranın şehnaz (linklove@windowslive.com)

  20. EYLEM ABLA BEN KYIMET SANA BAYILIYORUM 23 NİSANDA SENİN HAYAT ŞARKINI OYNİCAZ AMA BİZİ ÇALIŞTIRAN YOK SEN BİZİ ÇALIŞTIRIRMISI (DERİNCE PAKAYA HURİYE PAK İ.O.Ö)OKULUNA GİDİYORUM 6/A SINIFINA GİDİYOM SENİ ÇOK SEVİYORUM BUNU UNUTMA OLURMU…

  21. eylem abla ben carrfurdaki kızım beni hatırladınnızmı hani bana el salamıştınınız nolur bana mesenenizi verin kimseye vermem başka ne olur eylem abla benseni çooooooooooooooooooook seviyorum senin fotolarının alıyorum hep

Bir Cevap Yazın

