Buraya Çöp Atanın !!!


1) Çöp döken şerefsizdir. Yorum yapan da => Aydın da bir evin duvarında
2) Buraya çöp döken Sayın eşek, görüntü hoşunuza gidiyor mu? Konteynır iki metre ileride! => Beşiktaş ta bir apartmanın önündeki doğalgaz kutusunun üzerinde
3) Buraya çöp dökmeyin… çok çok çok çok rica… => İzmir de bir evin duvarında
4) Buraya çöp dökeni tavana asayım, smaç basayım! => 4. Levent Sanayi de bir binanın duvarında
5) Buraya çöp atan eşektir ve yasaktır => Eskişehir otogarı yakınlarındaki bir duvarda
6) Arsaya çöp atanı severim => Dikili de bir çöp tenekesinin üstünde
7) Buraya çöp atmak yasaktır. İnsansan anlarsın. Anlamazsan uygun bir zamanda arkadaşlarla öğretiriz => Eskişehir de bir apartmanın önünde
8) Buraya gündüz çöp dökmek yasaktır. Gece de yasaktır! => Tekirdağ da bir evin duvarında
9) Sayın Afyonlular! Çekirdekleri ve Çöpleri evinizde de mi yerlere atıyorsunuz! => Geçen yıl Afyon fuarında yaklaşık 50 ayrı yerde yazan uyarı amaçlı bir yazı
10) Buraya çöp döken eşektir ve öldürülür! => Soğanlı da bir evin duvarında
11) Çöp dökmek yasaktır. Bir daha olmasın! => Cihangir de bir apartmanın duvarında
12) Hey çöp dökme sakın! => Antalya da bir evin duvarına devasa harflerle
13) Buraya çöp döken gevşektir => Diyarbakır da bir duvarda
14) Buraya çöp döken hayvansa zaten hayvandır, çocuksa babası hayvandır, büyükse hayvan oğlu hayvandır. => Adana da bir duvarda

Osmanlıca’da Futbol Terimleri

*Halife-i gol: Gol kralı

*Taarruz-u beleş: Ofsayt

*Vaziyet-ul madara: Hezimet

*Ne şeker-i şam, ne sima-i Arabiyye, sulh-u salah: Beraberlik

*Vahşet-i seyr-ül hareket-i beşeriyyen umumiyyet: Holigan
Yazının Devamını Okuyabilmek için ”(more)” bağlantısını Tıklayınız…

Okumaya devam et

Ünlülerden Çok Komik Gaflar :)

“Biri beni çagirtip dört saat bekletse, yarim saat sonra giderdim!..” =>Ali Sen

Neco: Ne is yapiyorsunuz?
Yarismaci: Su an issizim Neco bey…
Neco: Harika… Süper!..(“En Büyük Yarisma Bu Yarisma” adli yarismada)

“Istanbul’un 5’de yarisini gezdim..” => Cüneyt Arkin

-“Seyretmedim, görmedim ama gördügüm kadariyla söylüyorum gol degildi…” => Fatih Terim (Adanaspor-Galatasaray maçi sonrasindaki toplantida)

Ebru Destan: Bana göre 20 yasina kadar herkes teenage’dir…
Zaga’da bir seyirci: Do you speak Turkish?

 

Okumaya devam et