Msn’de Sizi Kim Silmiş Ya Da Engellemiş Merak Ediyor Musunuz?

MSN listenizdeki kişilerden hangilerinin sizi sildiğini ya da engellediğini vereceğimiz siteden öğrenebilirsiniz. İstenilen yerlere msn adresinizi, şifrenizi ve istenilen kodu yazıp sonuca ulaşabiliyorsunuz. Kimin sizi engelleyip,sildiğini öğrenmek için TIKLAYIN

Arkadaşlar! Ben Bu Sitede Beni Silenleri Ve Engelleyenleri Bende Görmek İstedim Bizzat Kendim Denedim Herhangi Kötü Bir Durumla Karşılaşmadım(Msn Şifresi Çalınma vs..) Bu Sitede Sizi Silen Yada Engelleyenler Görülebiliyor Ama Bunu Denemek Kendi İnsiyatifinizdedir…Denersiniz Yada Demenezsiniz Siz Bilirsiniz…

Msn’de Sizi Kim Silmiş Ya Da Engellemiş Merak Ediyor Musunuz?” üzerine 469 yorum

  1. Bu Sitede Engeleyenler ve Silenlerin Bilgisi Bir Arada Veriliyor… Silmiş Ya da Engellemiş Ne Farkeder…Sonuçta O Kişi Sizinle Konuşma Yapacak Kadar Değersiz Görüyorsa Sizi, Silmiş Yada Engellemiş Hiç Fark Yok Arada…

  2. ya bn ilk açtığım da bi arkım bni silmiş aradan 1 kaç gün geçti tekrar baktıım tek onun ismi yook o bni geri eklemiş mi oluyoooo???????? :D

  3. buraya kullanıcı adı ve şifre yazdığınızda sizi kim engellemiş göreceksiniz…

    Verilen Site Linki Kesinlikle Msn’nizi Bloke Etmeyecektir! Bu Tip Kötü Bir Düşünceye Kapılıp Korkmayın… Sizin mail Adresinizin Ve Şifrenizin İstenmesi 3.şahıslar Tarafından Öğrenilemez…”Bu Yorum MesutWeb® Admin Tarafından Edit’lenmiştir

  4. yaff beni biri silmişti sonra baktım o listede yok silen kişi

    galiba ben geri eklemiş öylemi oluyo yaa biriniz söyleyin boşuna sevinmek istemiyorum..

  5. selam; benim bilgisayar dili almanca ama maalesef ben almanca bilmiyorum.size sorum;benim msnde bloke ettigim kisileri yok edemiyorum.msn in bloke edilenler kisminda kayitli onlardan kurtulmak istiyorum ama nasil? yardici olursaniz sevinirim.
    simdiden tesekkürler

  6. selam; bir sorum daha var.msnde tüm yazismalar,gecmis,görüsmelerimize ulasmak mümkünmü acaba?ve de yazismalari bilgisayara kayitlayabilirmaiyiz?cok fazla sey istedigimin farkindayim ama teknolojinin tüm olanaklarindan haberdar olmak istiyorum.teskkürler

  7. siteniz a /z hersey var benim sitemde dha güzelleri var kusura bakmayın…www.(site reklamı yasaktır! MesutWeb Admin).com

  8. ayse !! aslında ben biliyorum vet mumkun…msn log file war bende ben kaydediyorum konusmalarımı sonrada ulasabiliyorum onlara…garip bi program…ama su engelleme ile silme olayına gelince bende pek bişi anlamadım..herif engellemiş mi silmiş mi nerden anlıcaz bunu… ?? gerci konusmak istemiyosa engellemez direk siler ama…

  9. arkadaşlar ben ilhan bunun hakkında bilgi almak istiyorsanız.. Engelliyenleri msn de bulamazsınız ama sizi silenleri bulmak çok kolay.. msn seçenekler gizlilik ve ordaki kişi listesine sağ tıklayın bu kişi listelerinde sil butonu çıkarsa bilin ki bu kişi silmiştir sizi.. ve ben uygulamasıyla gördüm… ama engelliyenleri bulamazsın kim söylerse yalan söyler… böyle programları da kullanmanızı tavsitye etmem çünkü çoğu da virüs içeriyor.

  10. slm bir sorun var!!!!!!
    denedim kaç kez olmuyor tekrar aynı sayfa açılıyor olmuyor işte off…

  11. ya bu programda engelleyenler görünmüyorki sadece engelleyip silen görünüyo zaten ben onu biliyorum bana sadece engellmeler lazımm bana birisi yardım etsin yaaaaa adamakılı bir program adı verin

  12. bu proğram engelleyenleri göstermiyor diğerinide zaten biliyoruz bunun başka yolu yokmu.biliyorsanız lütfen yazarmısınız

  13. benııı engelleyenler gun yuzu gormesınlerrr ayıpp sızeee beee ulan bumuydu karsılığıı bu prıgramı cıkaranada ayıpp ne mılletle dusman edıosunuz bıZIıı ELIFNAZ SENINLE ayrı ılgılencemM:p:P

  14. slmmm tabiki beni kimse silmemiş:))) ya benim gibi şirin bir insanla konuşmak istemeyen olamazki biliyordum zaten:)) anca ben onları silerim hehe :)

  15. yha engelledin ama çok ta takmıom anlasana ben böleyim

  16. ya beni bu kadar kişinin engellemiş olmasııı çok ayıpp görürler hepsini tek tek arıycam ama gökhan allah senide bildiği gibi yapsın siliom lan senide ohhh canıma değsain hakkarilerede düştünnn gün yüsü görme emiiiii

  17. ulan kaan hani beni seviyodun lan,canim cicim bitanem cicegim ,diyodun niye sildin beni.geri zekali…bende sana kalmadim zayen,ama beni silmen tepemi attirdi.bi daha nahh bulursun benim gibi fistigi,mumla arasan bulamazsin.yalanci keci…bende zaten kendime baskasini buldum.

  18. yani aşk olsun benim gibi şeker ve güzel bi kızı engellemişler ya eee kendileri kaybeder

  19. ya allanızı severseniz bna yardım edin ben bu şeye girdiğimde yabancı bi site açılıyor orya ne yazcam???lütfen yardım edin…

  20. ya ben bir defa girdim ama yanlış bilgi var demin konuştuğum kişi beni nasıl engellemiş olabilir ki???

  21. siteyi daha kolay anlaşılır şekilde yapsaydınız daha iyi olurdu.nerden bulacam ben şimdi beni kim engellemiş,kim silmiş ?

  22. Selam belki ne meraklisin diyeceksin ma her insanda bir merak duygusu var ve bende merak ediyorum kimler beni engelemis:))cevaplarsaniz cok sevinirim simdiden emeginize saglik hoscakalin

  23. lsm arkadaşlar benim msn de anlıyoma ama beni biri eklemiş kim oldugunu örenmek istiyomm benim msn olaşa bilrisiniz (only_star-07@hotmail.com) şimdiden tşk kurler

  24. slm…sevdiklerim ve sevenlerim..nasılsınız arkadaşlar.. nasılsınız.. ya beni kim silmiş engellemiş sorması ayıp olmassa…

  25. meheba boyle guzel emek için uğraş verdiğiniz şimdiden teşekurler merak edıyorum kım benı silmiş acaba

  26. evet KappadoX sa katiliyom sanki silenler buraya gelip sizi okuyacaklar bu arada kızlar msn adresinizi bana yollasanize (:
    ben verem siz beni ekleyin ben sizi silmem
    ben onlar gibi mööööööö deilimdir (:
    bu araba ben msn tiago_50_fb@hotmail.com
    yas 21 kapadokyaliyim yakisikliyim ayrica israr eder iii dans ederim (:

  27. allaaa alla ya öff.ne biçim yer burası böle.yapıom yapıom ingilizce bişiler çıkıo.bi sorsunlar bakalm biz english bilioz mu.anlamadktan sonra ne yararı oldu ki sanki.heeyy yetkililere sesleniorm.Ay dont speak english.bilmem anlatabiliom mu.ama ya bn zatn boşuna uğraşıom.kimse bni engellemez zatn.yani engellemek istemez:)ayy ne kadar kendini beğenmiş oldm böle.bööööö.nese ya arkadaşlar takmayn bence sizi silen,sizle konuşmayan adamı ya silin sizde gitsin.kimki o bunu yapıo.size böle davrandıktan sonra ne önemi varki bunun.byeeee

  28. üff ya kim silmiş beni ögrenemiyorum ne biçim siteee yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa üfffff

  29. valla ben baktımm arkadaslar bencee hıcte dogru deil ben arkadasla konusyomm online ama bu program silmiş gösteriyoo :)) hemde aynı anda oluyo bu işlem ben inanmadım dogrusu

  30. Selam belki ne meraklisin diyeceksin ma her insanda bir merak duygusu var ve bende merak ediyorum kimler beni engelemis:))cevaplarsaniz cok sevinirim simdiden emeginize saglik hoscakalin

  31. hocam çok merak ediyorum hangi arkadaşım beni engellemiş hangisi silmiş emeğine sağlık kolay gelsin

  32. Abi şok oldum bende öz kuzenlerim engellemiş beni inanamıyorum…Eski kız arkadaşım böyle ne bilim kötü oldum ama keşke görmeseydim keşke yaşamasaydım bu anı…….Beynimden vuruldum……..

  33. evet bu engelleme işiyle ilgili bişey paylaşmak istiyorum belki işinize yarar fakat karşı taraf çevrim içi ise onun sizi engellediğini görebilirsiniz yapmanız gereken şu o kişiye mail atın daha sonra ” İLETİNİZ BURAYA GÖNDERİLDİ ” diye bi yazı çıkacak orda kişinin msn adresinin yazdığı sırada msn ikonu var eğer o yeşil ise o kişi sizi engellemiştir . fakat bu yöntem için dediğim gibi o kişinin çevrimiçi olması lazım neyse ii akşamlar

  34. slm ben beni kimleirn engelledigini göremiyorum bu adresimde fakat başka adresim var orda görebiliyorum

  35. yhanı bır söz varya ye merkatan yada ya..ktan gıdecen bende merek edıyom kım benı engelemiş vaya silmiş

  36. arkadaşlar sizi kimlerin engellediğini bulabilirim size yemin ederim.ama karşılığında bişey isterim

  37. evt haklısın fatoş ben beni engelliyeni gördükten sonra onu engelleyip siliyorum bu kadar basit

  38. bunu özellikle denedim ve kendi iki msn im arasında ama öyle olmuyo dediklerinizi aynen uyguladım zaten cok sacma gelmişti…:P

  39. arkadaşlar ben öğrenemedim beni kimlerin engellediğini sayfayı açtığımda bu sayfayı görme yetkiniz yok dio neden olabiir yardımcı olun:(

  40. ya ben bugün baktım ama sadece silinbmişler warrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ama beni engelleyen yok demekmi buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  41. arkadaşlar bu sayfayı açtığımızda ilk başta beni kim engellemiş öğrenmek için TIKLAYIN yazıo oraya tıklayıp öğrenioruz dimi?yani ingilizce bi sayfa açılıo ordan öğrenioruz dimiiii bişi söleyin noluuuur:(eğer öleyse aşkım beni engellememiş holleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey:)

  42. beni engelleyenleri görücemi sanmıyorum böyle bi program yok ama silenlere bakıcam sadece….

  43. bazende dogru demıyor ama ben encok neyı merak edyıyorum bılıyomusunuz kım engelemıs kım sılmıs bunları ayrı ayrı gosteremezlermı yanı sinayfir@hotmail. engelemıiş ver.sene@hotmail. sılmıs gıbı

  44. kim silerse silsin ya hiçte umrumda değil!!!!!güveni olmayan insanlar hep korkak gibi siler????

  45. ben anlayamadım nasıl öğreniliyo biraz daha açık olanilirdi beni engelliyenleri göremiyom
    yada anlayamıyom lütfen daha açık yapın

  46. züpppperrrr bi siteeee walla dostumuzu düşmanımızı öğrenmiş olduk efe senlede sonra ilgilencem ok

  47. hımm. yorumlar ii fakat ben beni sileni görüyorum ama tekrar baktığımda gözükmüyo. ne ayak

  48. ya silerse silsınler ya bu kada takılacak ne war ne halı warsa görsün silenlerrrrrrrrrrrrr:) bende onları silerim

  49. ya tam dogru degil heralde bu adam benim msn nem de açık görünüyo ama sitede engellenmiş beni

  50. harbi ama yaa bende pek bisi anliyamadim :(( ya cok afedersiniz mümkünse daha acik bir dille anlatabilirmisiniz rica etsem :( ??

  51. ıste bu sıte sayesınde benı kımler engellemıs kımler silmıs merka edıyorum ondan

  52. yaa gercekten ste için saolun . elinize sağlık.cok işime yaradı.ama sadece silenler var engelleyenler daha önemli onuda yapın(((.burada anıl beni silersen sil çokta umurumdasın ya pehhh.silmeden önce bi durumu sorsaydın ya sanki suclu benim . gıcık nolcak.aman cokta umurumdasın bende seni sildimmmm:)))byyy
    byy

  53. ste için teşekkürler.ama beni silen yok olsada umurumda değil.takan kim.beni sileni ben zaten silerim.bunu icat edenin beynine sağlık kib

  54. kız tuba saol bide onu deneyelim bari. gerçi onu yapmaya caşılmıştım olmamıştı ama bi bakalım.saol kız azına sağlık hayırlı akşamlar arkidaşlar:)

  55. beni kim engellemiş veya silmiş görmek istiyorum çok merak ettim çok teşekkürler sagolun

  56. MSN DEKİ KİŞİLERİMİN BENİ ENGELLEDİĞİNİ YADA SİLDİĞİNİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM

  57. benimm amacım beni kimlerin sildiğini ve engellediğini öğrenmek eger beni en yakın arkadaşlarımdan biri s,lmiş ve ya engellemişse onu resil etmek

  58. buradaki msjları ilk yazan benim halamın olu berkan abiyse yoq o degilmiş o olsaydı böle yaw maw yazmazdı o böle saçlarına bile jöle sürmes

  59. 36. sırada yer alan PEEHHH__berk adlı kişi ace benim kuzenim olan berkmi çünkü bütün saçma sözler ondadır da bende ondan biraz şeettirdim

  60. bakın arkadaslar ne siz beni silin ve ya engelleyin nede ben sizi silim ve ya engelleyim

  61. bu site beni kimlerim sildiğini ve ya engellediğini göstermiormu keske gösterse çooooooook ii olurdu ama göstermiooooo ne yapalım sağlık olsun !!!!!!!!!!!!!!!__________!!!!!!!!!!!!!!!———

  62. :D:S ßeni Silenide :D Nikiym :D Silmeyenide :D Seviyim :D Neyse Konuya GeleLim :D
    Evet ßende Istiyorum ßeni Kim Enqellemis Kim Silmis Neden EkLemis
    Ne Icin Ekliyormus Neden Ekleqini We Kimden Aldıqını Weya Hanqi Şirketden aLdıqını Örenmek Istiyorum :D ßöyle ßir Proqram Lazım Elinizde Yokmus:S

  63. hiçbir siteye güvenmiyom ben öğrenmicem bananek:P engeleyeninde … sileninde bipp ben yaparsam banada bip:)

  64. slm bu adreslerı nasıl görecez benı kımın engellediğini yada sıldıgını bırınız bana bı söylesin allah aşkına yahu

  65. ya uf ben birini arıyom yom mu bana göre biri 14 yaşındayım 8 e geçtim adım merve bursada yaşıyorum

  66. Ulem 39 nr ayak sahibi buse Eger beni bi engelediysennnnn bende senin ayagina celme takayimda ayagin kirilsin Sende engellen emi UYUZ sexy LoLita :D

  67. canim arkadasim burada sadece kim seni silmis onu gorebiliyorsun.. engelleyeni gormek istiyorum ben. adam gibi bilen varsa sitesinde reklam versin yahu

  68. slm arkadaslar ya bende mereka ediyorum kim beni engellemis ama nedense bisey anlamadim ban biriis yardimci olabilirmi burda simdien tsklr

  69. yaaaa arkadaşlar sakın şifrenizi falan inanıp vermeyn çalarlar falan sonra uğraş dur bu arada da bu benim msnm 16 yaşındaym kızların dikkatine (hepen_1500@hotmail.com)

  70. sizi engelleyenleri görebilmek için “beni kimengellemis.info” adresinden bakabilirsiniz gençlik

  71. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nasıl öğrenecezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ooofffffffffffffffffffffffffffffffff yaaaaaaaaaaaaa biribana yardım etsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  72. MSN ANA SAYFASINDAN ENGELLEDİNİ DÜŞÜNDÜNÜZ KİŞİNİN ÜSTÜNE TERS TIKLAYIN WE GÖRÜNÜME GELİN ORDAN ALTTA PROFİL WAR ORAYA TIKLAYIN KİŞİNİN WARSA SPACESİ AÇILR YOKSA PROFİL GÖRÜNÜMÜ SOLDA PROFİL AYRINTILARINI GÖSTER DEDİĞİNİZDE EĞER KİŞİNİN SADECE WEB GÖRÜNÜMÜ ÇIKIYORSA O KİŞİ SİZİ :%99 ENGELLEMİŞTİR AMA MSN GÖRÜNÜMÜDE YAZARSA ENGELLEMEMİŞTİRR BUKADAR BASİTT..

  73. enayi olmayın yawwwwwww siteye giricen paşa paşa şifreni kullanıcı adını yazıcan ya manyakmısınız şifreni kendi elinle yazıyon ne enayiler var yaaaaaaaaa…

  74. msn plus kullanın yada çatlak ın dediği yöntemmi yapın enayi olmayın alooooooooooooooooooo

  75. silenler orda da kim engellemis msn programinin kendi icinde var kimin engelledigini görebilirsiniz.basit

  76. 392 sayili taner arkadasim orasi legal bir site ben 4 yildir orayi kullaniyorum sorunsuz korkmayin arkadaslar dedigim gibi orda silenleri hala eklemeyenleri ve online olup olmayanlari gorebilirsiniz.ama msn programinin icinde yani ozelliklerinin icinde kimin engelledigine bakabilirsiiz.saygilar.

  77. konuşmalarınızı görmek istiyorsanız plus yükleyin bu kadar basit o konuşmaları belgelerime kaydediyor.

  78. görmek istiyorum dediğinizde birileri size şu engellemiş bu engellemiş diye söylemeyecek siz yukarıdaki linke tıklayıp siteye girdikten sonra email adresinizi ve şifrenizi gireceksiniz karşınıza çıkacak msn listenizde ekli olan mail adreslerinin sahipleri sizi silmiş yada engellemiştir.

  79. slm;; napcaksınız canım kimin sizi engelleyip engellemediğini insanların üstüne düşmeye gelmez, bırakın kim engellerse engellesin, ölen ölür kalan sağlar bizimdir demiii.
    neyse goethe’yi karısı terkediyomuş, demişki ben senden önce yanlızdım, sen varkende yanlızdım, senden sonrada yanlız olucam onun için hiç bişey değişmez,,
    belki bunu pek çoğumuz biliyodur ama önemli olan pratikte yapılabiliyomu bende dahil…

  80. yaw arkadaslar benı kım engelledıyse engelledı kendısı kaybeder bız akısa bakalım:D dımı ama

  81. sizi kimin engellediğini program yüklemeden de görebilirsiniz.nasıl mı? sizi engellediğinden şüphelendiğiniz adresin üstünde sağı tıklayın\görünüm\profil\profil ayrıntılarını göster\ eğer kişi sizi engellemişse sadece web görünümü çıkar karşınıza.eğer sizi engellememişse de hem web hem de messenger görünümü çıkar. bu kadar basit…

  82. ya ben nsl göreceginizi biliyorum…sizinle paylaşmak istedim:)
    (msn den aracları tıklıyonuz sonrada orda gizlilige basıyosunuz.orda kişileriniz cıkar ordaa farede sag tarafa basın orda sil warsa engellmiştirrrr işte bu kadar basit arkadaşlar…..:d

  83. beni sileni vé engelliyenleri de ben silerim ne olmus bunda zaten silmis yada engellemis ne fark ederki ama yeni kurdum bi programda beni silmek yada engellemek istiyen biri olursa ancak bu benim onaylamamla oluyor hatta denemesinide yapdim bunun ben izin vermezsem beni ne silebiliyor nede engelliye biliyor bu sekilde onlari bende gicik ediyorum ve silmesinide engellemesinide izin vermiyorum ama kendim siliyorum deneyin sizde farkina varacaksiniz ama arkadas guzel bi program hazirlamis ellerine saglik biraz daha ayrintili olsa cok guzel :DD saka saka :D :)))))

  84. hadin yolcu yolunda gerek misafirden bu kadar hersey gonlunuzce olsun ha unutmadan sakin silmis yada engellenmisim mi diye de dert edmeyin silenide siz silin :D

  85. yha seçenek gizlilik yapın sil etkili ise silmiş weya engellemiştir ben yapıyorum oluyor bal gibi de bu siteye ne gereq war?? ;)

  86. yha arkadaşlar o kadar çok yorum yazıyosunuz ama biriniz nasıl bakacağımızı sölemedi heee
    nasıl bakıyoz biriniz söleyin yhaa!!!

  87. BENCE BU UYGULAM SÜPER BİŞİ ÇÜNKÜ BİRİSİNE SORSAN BENİ SİLDİNMİ DİE KARŞI TARAF SÖLEMEZ AMA SEN BU UYGULAMAYI BİLİYOSAN ONA KARŞI TEK Bİ SÖZ SÖYLEMEN LAZIM ODA BU “ÇOKTA FİFİİİİİİ”:)(DEMİ AMA)BU SÖYLEMEYİ UNUTMAYIN

  88. eğer kimin sizi engellediği öğrenmek istersen söylüyorum. sizi kimin engellediğini merak ettiğin msn nın üzerine tıkla orada msn sayfası açıklacak oradan sola tıkla ve orada profil görüntüle var onu tıklıyorsun sonra resmin altında profil ayrıntılarını göster yazıyor orayıda tıkla karsında web görünümü ve messenger eğer karsına ikisi çıkıyorsa bu kişi sizi engellememiş eğer teki çıkıyorsa bu sizi engellemiş oluyor bence demeyin doğru ama yinede siz bilirsiniz arkadaşlar

  89. ya siz hiç değilse silenleri görüyorsunuz ben o kadar baktım hiç bişey göremedim:S:S:S

  90. walla arkiler ben biliyom ama sakın internetten bakmayın çünki onu hackerler yapıyoo ve şifrenizi gözden çıkarmanız gerekir bnm kız arkim vardı ayrıldık bni silmiş hadi engelledin neden sildin hadi sildin neden engelleidn :(:(:( maaaan çokta tın sallmazzzzzzzzz

  91. slm arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım hoş sohbetler olmasa da sizinle arkadaşlıklar kurmak istiyorum istanbuldan katılıyorum benimde bir problemim wr ASIK OLMAK istiyorum erkek arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun

  92. arkadaşlar vurus dolu bu site antı vurus cıyak cıyak otuyo acmaya calışınca sakata gelmeyın

  93. ya arkadaslar araçları tıklayıp orda secenekler yazıo ona tıklayın sonra orda gızlılık var ona tıkla orda msnenede eklı kısler var onların bırının ustune gel sağ tıkla sil secenegi secili ise o kişi senı sılmıstır oke :D

  94. Arkadaşlar! Ben Bu Sitede Beni Silenleri Ve Engelleyenleri Bende Görmek İstedim Bizzat Kendim Denedim Herhangi Kötü Bir Durumla Karşılaşmadım(Msn Şifresi Çalınma vs..) Bu Sitede Sizi Silen Yada Engelleyenler Görülebiliyor Ama Bunu Denemek Kendi İnsiyatifinizdedir…Denersiniz Yada Demenezsiniz Siz Bilirsiniz…

  95. arkadaşlan msnde seçenekler diyin sonra yanında setmeler var ordada gizlilik diyin sonra küçük kutu içinde arkadaşlarının adresleri gelecek onların üstüne gelerek sağ tuşa basın eğer sile tıklıyabiliyorsan demekki o seni silmeşter

  96. arkadaşlar biri sizi sildiyse bu ne demektir sizi istemiyor demektir,istemiyorsa istemiyor ne yapalım,zaten internetteki arkadaşlıkta böyle olur,ama insan dışarda tanıdığı insanı bu kadar kolay silmez böyle basit görmez,ne yazıkki msn ve facebook gibi yerler insanları böyle basit ediyor gerçekte böyle değil,bir insan bir tıkla kazanılmaz bir tıkla kaybedilmez silinmez böyle düşünenede insan denilmez.sallayın gitsin silenleri.ben ne msn nede facebook kullanmıyorumz msnyi bazı üye olduğum yerlerden mesaj almak için kulanıyorum.yani demek istediğim kendiniz hiç üzmeyin böyle şeyler için, değmez.hele sohbet siteleride adamı çıdırtıyor orda yetki alanlar sohbet sitelerini babalarının malı gibi kullanıyor orda biraz kalınca sana sataşıyorlar ben bu internetin herşeyini biliyorum.en güzeli oyun oyna film izle ne uğraşacam gereksiz insanlarla boş işlerle bu yazıyı size faydası olur diye yazdım emek verdim.son olarakta internette anket işleri var bunlar tamamen sizin sırtınızdan para kazanmak için yapılmış.

Bir Cevap Yazın

