Küresel Isınma Geyikleri :)

+abi deli uykum geldi ben biraz uzanayım
-o zaman küresel ısınma falan yalan
+ne alaka lan
– e sen uyayacaksın bide ayılar küresel ısınma yüzünden uyuyamaz diyorlar.+ küresel ısınma hakkında ne düşünüyorsun?
– bırak yaa sobanın yerini tutmuyor…

+ evet ayşe, say bakalım mevsimleri.
– ilkyaz, yaz, sonyaz, yazımsı.
+afferim evladım. otur beş.

hatce kız kışlıkları çıkardın mı
+yok bey yazlıklar yeter bize fakir fukara bulup kışlıkları dağıtalım
-niye gız dellendin mi
+yok bey televizyon küresel ısınma var diyor heryer ısınıyormuş buzullar bile erimiş.

+abi küresel ısınma var ya o yalanmış
-hadi len kim dedi
+olum bizim fizik profesörü söyledi aslında karesel ısınma varmış

+ abi dondum yaa hava cok soguk, biraz daha odun atsak sobaya.
– ne odun atması lan ac su camları.
+ abi sacmalama icerisi zaten soguk
– ac dedim sana
+ tamam acıyorum, actım
– kapat simdi
– bi de kuresel ısınma hızını arttırmis diyo bneler
+ abi boşver et gokten altın yagsa bizim basımıza armut duser
– sorma gitsin kapının onunde meyva kasaları olacaktı kap gel.

Kaynak:1dir1

Küresel Isınma Geyikleri :)” üzerine bir yorum

  1. Küresel ısınma durdurulamaz.Ama yavaşlatılır.Yapacaklarımız çok değil.Bilim adamlarını dinleyelim

Bir Cevap Yazın

