Msn’e Kız Ekledikten Sonra ki Muhabbetler :)

 

erkek :slm

kız :slmda kimsiniz
erkek :şey ben murat
kız :hangi murat
erkek :dördüncü murat
kız :defol…

 

 

 

erkek :ya nerdesin görüşmeyeli çok ayıp ediyosun ha
kız :pardon?
erkek :tamam bi daha olmasın
kız :sen de kimsin be defol

kız :msn adresimi nerden aldınız
erkek :migrosda ucuzluk vardı toptan aldım
erkek :tüh be çevrim dışı oldu

k :kimsiniz
e :talihine darılmış umutlara sarılmış sevmişte terk edilmiş bir gönül yorgunuyum
k :böyle birini tanımıyorum by

e :slm ben ahmet
k :hangi ahmet
e :unutuldukmu yoksa
k :haa anteptekimi
e :eeevet o işte
k :amma kekmissin benim antepte tanıdığım yok ki by

Reklamlar

Msn’e Kız Ekledikten Sonra ki Muhabbetler :)” üzerine 13 yorum

  1. yha puff sefgili ariyhomm bhana yhardım edin yawww…muhabbetimde eidir…fenerliyhim..ayıptır sölemeside güzelim..ama naparsın…yhakışıklı muhabbeti yherinde hea birde adam gibi çıkack birisini arıyhom yaaa!…. :D

  2. slm özgee nbr seninle tanışmak isterim dogrusu msn adresim arda–suleyman@ kaydet ordan konuşalım oke bekliomm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s