Rüşvet Vermenin Farklı Bir Yolu :)


Genelde ”çorba parası” diye nitelendirilerek verilen rüşvet’in farklı bir takdim yolu.. :)

Polis – Beyefendi radar uygulamamiz vardi. Hiz sinirini astiniz.
Adam – Asmadim birader.
Polis -Beyefendi radar kayitlarini gösterebiliriz.
Adam – Ben Mustafa’nin arkadasiyim, ugrasmayin benimle
Polis – (Bir afallar) Mustafa mi o da kim ?
Adam – Sen Mustafa yi tanimiyor musun ?
Polis – Ee şey hatirlayamadim…
Adam – Dur yanimda resmi var sana göstereyim. (Cebinden bir 10 milyonluk çikartir ve üzerindeki Atatürk resmini gösterir) Polis – Haa, pardon şimdi hatirladim. Tamam.
Adam -Gidebilir miyim ?
Polis – Sey, bu Mustafa’nın baska resmi var mi yaninizda ?
Adam – Eeeh be… Arkadas dediysek bütün albümü yanimizda
tasimiyoruz…

Rüşvet Vermenin Farklı Bir Yolu :)” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

