Dolmuş Muhabbetleri :)

-şöför bey mübarek bi yerde inebilir miyim?
-şu ilerdeki caminin önünde bırakayım teyze seni…

şöför- arkadan vermeyen var mı?
yolcu- az önce eline verdik ya kardeşim.. neriman sen arkadan verme ben veririm.

kadın: kızım dur! ben vereyim benimki bozuk zaten…
kızı: aman ne olcak sanki nasıl olsa benimki de bozulacak,ben vereyim

arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya seslenir:
-kızım şurdan bir kişi uzatır mısın?
-ben kız değilim
-amaaaan ne bileyim kızmısın dulmusun, uzat işte!!

-başıbüyük mü? -evet, başıbüyük.
-ne zaman kalkar?
-sen oturursan kalkar bacım.
-kaç vericem?
-800

-oğlum bu eminönü’nden geçer mi?
-yok teyze biz taksime çıkıyoruz.
-hah tamam oğlum siz gidin ben gelmeyeceğim

yolcu: – abi heykel’e çıkıyo mu?
soför: – yok abi, yanından geçiyo.

Bir Cevap Yazın

