Anti Sosyal Bir Yaşam,Trafik Ve Müzik

Hepimizin yaşamında ki müziğin yerini, gelişen teknolojinin sayesinde yeniden anlamış oldum bugün… Nereye baksam herkesin kulağında kulaklık herkes birşeyler dinliyor.Son günlerde dikkatimi çekmesinin nedeni benimde herkes gibi dışarıda kulaklıkla dolşamam oldu.Meğer ne kadar da müzik dinlemeyi seviyormuşuz…Evet gelişen teknoloji ucuzlayan mp3 playerler,müzik çalabilen telefonların sayısının artması vs. gerçekten bu isteklerimizi karşılar oldu.

Ama, bu gelişmelerin insanların arasında ki diyalogların zayıflamasına neden olmaya başladığını da düşünüyorum.Kimse kimseyle konuşmuyor, kimse kimseye selam vermiyor neden mi? ”Şimdi ya ben buna selam versem vereceği cevabı nasıl olsa duymayacağım” gibi…. :)

Şunu da söyleyeyim, mp3 playerlerinizin sesini fazla açmayın insanları duyun,kulaklarınıza zarar vermeyin ve en önemlisi araba altında kalmaktan kurtulun :) Şimdi ”neden?” diyeceksiniz ”Bugün az daha eziliyodum çünkü yüksek sesle müzik dinlemekten yolun solundan anayola çıkan arabayı hadi görmedim DUYMADIM da” :) Yukarıda ki yazıları yazan benmiyim? (sanırım ezilmekten çok korkmuşum) :)

Bir Cevap Yazın

