Ferhat Göçer – Cennet

Banane gelecekse dünyanın sonu bitecekse bitsin artık hayat yolu korkum yok içim rahat huzurla dolu aşkı yaşadım senle bir ömür boyu yüzümde ki çizgilerin bile adı sen aldığım her nefesin sebebi sen dünyaya bir daha gelsem sevgilim, arar bulurum yine seni severim cenneti değişmem saçının teline ömrümün yettiği kadar seni severim….

Ferhat Göçer – Cennet Dinlemek İçin Tıklayınız

Ferhat Göçer – Cennet” üzerine 12 yorum

  1. Tek kelime ile çok güzel ve aynı zamanda içten gelen bir huzurla dinlenilecek bir parça, gerek güfte ve gerekse müzik bakımından çok güzel olmuş, tabii bunların yanında yorumuyla canlılık veren sayın Ferhat Göçer belki yıllarca kulaklardan silinmeyecek….

  2. ferhat göçer gerçek bir yorumcu ve en çok beğendiğim sanatçı ama cennet şarkısının sözleri
    çok saçma çünkü din gibi hassas bir konunun şarkılara söz olunması taraftarı değilim cennet hiç bir şeye değişilmeyecek kadar değerlidir başarılarınızdan dolayı kutlarım

  3. bu sarki hicte guzel degil insan nasil olurda cenneti degisir bi tel sac icin , bu sarki kac kisini agzindan gunah ya ; ben cennete gitmek icin herseyi yaparim ama siz bi sac teline cennete degisiyorsunuz ; al ben sana saclarim tumunu verimde ben cennete gidim beyenmedim ; isyandan baska bisey degil bu sarkinin sozleri

  4. yha arkadaşlar ben ferhat göçer cennet şarksını spaceme koymak için url adresi lazım url adresini nerden bulacağımı bilen varsa lütfen mail adresime posta atsın

    rst_maden@homail.com

  5. Bencede saçma resmen allah-a isyan ediliyor.Ben olsam cennet için canımı bile veririm.

Bir Cevap Yazın

