XP Hakkında Bilinmeyen İlginç Bir Bilgi Daha…

Bir hintli hiç kimsenin windows’da “con, com1 ve Ipt1” isimli klasörler oluşturulamayacağını farketmiş.

Gerçekten de oluşturulamıyor, çok kez denedim ama başaramadım.

Söylenilene göre Bill Gates de dahil tüm Microsoft ekibi bu durumun nedenini bilmiyorlarmış. (ben bu bilgiye inanmıyorum, kesin biliyorlardır)

Bu arada inanmayanlar deneyebilir ama sonucu değiştiremeyiz, gerçekten de ilginç…

XP Hakkında Bilinmeyen İlginç Bir Bilgi Daha…” üzerine 20 yorum

  1. ben biliyorum com con lpt windownsun portlarıdır port adıyla aynı isimde klasör oluşturmaya windows izin vermiyor

  2. isterseniz size bunu yapabilirim

    yani con com lpt acamayacaginiz isim yoktur. Ancak bunu windows işletim sistemi ile yapmaniz cok zor. Unutulmamasi gerekirki windows da dos isletim sistemi uzerinde calismaktatir. yani dos olmasaydi windowsu calistiramayiz.

    O halde bunu bi kac dos komut hilesi ile acmamiza bi mani yoktur.

    Sunuda belirteyim ki winportlari işletim sisteminiz karistirirsa meshuliyet kabul etmem :=)

    acmak isteyen msn den bana ulasabilir

    msn adresim : pickhack@pickhack.mil.tr

  3. ya denedim con olmuyo ama com la Ipt oldu..vista belki onun icindir ama bilemiyorm..

  4. Siz yanlış yazıyosunuz bakın lpt1 yazın ama lpt 1’in önünde boşluk olması lazım ayrıca com 1 yazın o da oluyo con zaten oluyo.

  5. isterseniz kabalaşmayın, beceriksizlik falan yok ortada, vista con dışındakileri kabul ediyor sanırım ama daha önceki versiyonlar kabul etmiyor,

  6. açıkla ne ilgisi var.. az bilgisiyardan anlıyanlar bilmediği halde sırf bilmişlik taslamak için bişey diyor… xp de açık çok var…. vista bunları yüzde 98 oranında kapatmış

  7. harbi arızasınız ya!! oluoolmuo olsa nolur omasa nolur? sanki içinizden biri kalkımcom ddie klasör açıcak…..

Bir Cevap Yazın

